Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

KALE ALARM ABONE SAYISINI YÜZDE 25 ARTIRDI

Çağrı Merkezi’ni Vadistanbul’daki yeni yönetim ofisine taşıyarak yeniden yapılandıran Kale Alarm; müşteri memnuniyet oranında 3 kat artış sağlayarak, abone sayısını bir önceki yıla göre yüzde 25 artırdı. Kale Alarm, dünya ortalaması 40 saniye olan alarm sinyaline müdahale süresini ise 10 saniye seviyesine indirdi.

Kale Güvenlik Sistemleri Direktörü Melih İKE, ‘Tam Kapsam Güvenlik’ anlayışıyla kilitten çelik kasaya, çelik kapıdan pencereye ve elektronik güvenlik sistemlerine kadar tüm güvenlik çözümlerini bir arada sunan Kale Endüstri Holding bünyesindeki Kale Alarm ile ilgili bilgi vererek, yıl sonu değerlendirmesinde bulundu.

“50 BİN ÜZERİNDE EV VE İŞYERİNİ KORUMA ALTINA ALDIK”

Melih İKE, geçtiğimiz yıl gerçekleştirdikleri ‘Siz Yoksanız Biz Varız’ iletişim kampanyasına önümüzdeki yıl da devam edeceklerini belirterek, şöyle konuştu: “Kale Alarm olarak amacımız olabildiğince çok insana ulaşarak, onları ve sevdiklerini güvence altına almak. Bu doğrultuda gerçekleştirdiğimiz iletişim kampanyamızla, abone sayımızı yüzde 25 artırdık. Şu anda, 50 binin üzerinde evi ve işyerini koruma altına almış durumdayız. Ekim ayı ise bugüne kadar en fazla abone aldığımız ay olarak, marka tarihimize geçti.”

Kale Güvenlik Sistemleri Direktörü Melih İKE

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİMİZİ 3 KAT ARTIRDIK”

Melih İKE, müşteri memnuniyetini tüm işlerinin odağına aldıklarını belirterek, “Günümüzde artık müşteri deneyiminin olağanüstü olması bekleniyor. Yapılan araştırmalar gösteriyor ki; mutlu müşteriler olumlu deneyimlerini 4 ya da 5 kişiye aktarıyor. Ancak tatmin olmamış müşteriler olumsuz deneyimlerini 9 ya da 12 kişiye anlatıyor. Dolayısıyla bizim en önemli amaçlarımızdan birisi de müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak. Tüm Kale çalışanları olarak hepimiz, bu müşteri deneyiminin birer parçasıyız. Her gün, satış ekibimiz, teknik servisimiz ve çağrı merkezimizle mükemmel müşteri deneyimi yaratmak için çalışıyoruz. Bu vizyonla yaptığımız çalışmalar sayesinde, 2019’da müşteri memnuniyet oranımızda 3 kat artış sağladık. Edindiğimiz yeni müşterilerin çoğunu da mevcut abonelerimizin referansı ile kazanmamız, bu memnuniyetin en önemli göstergelerinden. Ayrıca Kale Alarm olarak Alfa Awards’ta iki yıl üst üste aldığımız ‘Mükemmel Müşteri Deneyimi’ ödülü de, bu başarımızı perçinledi” dedi.

“ALARM SİNYALİNE MÜDAHALE SÜRESİNİ 10 SANİYEYE İNDİRDİK”

2016’dan bu yana Çerkezköy Fabrika ve Vadistanbul yatırımlarıyla birlikte tüm proseslerini modernize ettiklerini ifade eden Melih İKE, “2013 yılında Kale Alarm’ın kuruluşuyla birlikte, Kale Endüstri Holding bünyesinde güvenlik zincirinin son halkasını da tamamlamış olduk. Türkiye’de liderlik ve hedef pazarlarda sürdürülebilirlik hedefiyle çıktığımız bu yolda attığımız son adım da, Kale Endüstri Holding’in 39 yıldır bulunduğu Güngören’deki yönetim ofisini Vadistanbul’a taşımak oldu. Bu yeni ofisimizde, Kale Alarm Çağrı Merkezi’ni son teknolojiyle donatılmış bir altyapıyla yeniden yapılandırdık. Yeni konsept ve teknolojik yatırımlarımız vasıtası ile dünya ortalaması 40 saniye civarında olan alarm sinyaline müdahale süresini, 10 saniyelere indirdik. Ayrıca bu yeni ofisimizde, yaklaşık 450 metrekarelik alan üzerine kurulu bir konsept mağazamız da var. Burada oluşturduğumuz özel deneyim alanlarında ziyaretçilerimize, Kale Alarm’ın hırsızlık, yangın, sağlık problemleri, gaz kaçağı, panik ve tehdit gibi acil müdahale gerektiren durumlara yönelik sunduğu çözümleri test etme imkanı sunuyoruz. 2020 yılında da, pazar payımızı artırmak ve daha çok insanın hayatını koruma altına almak üzere, oldukça etkin ve hareketli bir yıl geçireceğiz” şeklinde konuştu.