Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

ÇİMSA YILIN İLK YARISINDA 812 MİLYON TL NET SATIŞ GELİRİ ELDE ETTİ

Sabancı Holding iştiraki Çimsa, Türkiye çimento sektörünün yenilikçi şirketi olarak 2019’un ilk 6 aylık dönemine dair net satış gelirini 812 milyon TL, net kârını ise 23,2 milyon TL olarak açıkladı.

“Yeni Neslin Sabancısı’ndan aldığı güç ve vizyon doğrultusunda sürdürülebilir ve kârlı başarı elde etme hedefiyle sektörüne öncülük eden Çimsa, 2019 yılının ilk yarıyıl sonuçlarını açıkladı.

Çimsa’nın 2019’un ilk 6 aylık dönemine dair net satış geliri 812 milyon TL, net kârı ise yaklaşık 23,2 milyon TL olarak gerçekleşti.

2019 yılının ilk yarısını sektör ve şirketi adına değerlendiren Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan şunları söyledi:

Çimsa Genel Müdürü Ülkü Özcan

“Çimsa olarak 2019 yılının ikinci çeyreğinde büyüme hedefimizi sürdürdük. İlk çeyreğe kıyasla satışlarımız yüzde 42 artarken faaliyet kârımız da yüzde 9 büyüdü. Yurtdışı satışlarımızda büyümeyi sürdürerek yılın ilk yarısında, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 48 üzerinde bir artış kaydetmeyi başardık. Çimsa’nın ürün gamının arz ettiği çeşitlilik gerek yurtiçi gerekse yurtdışı pazarlardaki varlığımızı güçlendirmektedir. Çimsa, beyaz çimento ve özel ürünlerde yarım asra yaklaşan bilgi birikimine ve güçlü bir AR-GE’ye sahiptir. Çimsa bugün küresel piyasalara ihracat yapma kapasitesi, güçlü pazarlama ağı ve son dönemde hayata geçirdiği yatırımların sonucunda artan beyaz çimento kapasitesiyle de yurtdışı pazarların yanı sıra iç piyasada etkinliğini arttırmaya ve sağlıklı marjlarla büyümeye devam edecektir” şeklinde konuştu.