Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

ODE ÜRÜNLERİ BAU 2019’DA ZİYARETÇİLERDEN TAM NOT ALDI

Faaliyetlerini global marka olma hedefiyle sürdüren ODE Yalıtım’ın yapı sektörünün en önemli fuarlarından BAU 2019’da sergilediği ürünler büyük ilgi gördü.

Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli en büyük yalıtım şirketi olan ODE, ağırlığı sektör profesyonellerinden oluşan 250 bini aşkın kişinin ziyaret ettiği organizasyonda, yerli ve yabancı iş ortaklarını standında ağırladı.

Yalıtımda dünya markası olma vizyonuyla faaliyetlerine ve yatırımlarına ara vermeden devam eden ODE Yalıtım, yapı sektörünün en etkin uluslararası iletişim ve iş platformlarından olan BAU 2019 Fuarı’nda ürünleriyle büyük ilgi gördü. Fuarda yer alan firma, yapı yalıtımı ürünlerini sergiledi.

Almanya’nın Münih kentinde düzenlenen ve sektörün en önemli buluşma noktalarından biri sayılan BAU 2019’da Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli en büyük yalıtım şirketi olarak yer alan ODE, dünyanın pek çok bölgesinden gelen ziyaretçilere ürün ve hizmetlerini tanıttı. ODE, fuardaki standında yerli ve yabancı iş ortaklarını da ağırladı.

HEDEFİMİZ İHRACAT ORANINI YÜZDE 40’A ÇIKARMAK

Dünyanın 45 farklı ülkesinden katılımcı ağırlayan BAU 2019’da yer almaktan büyük memnuniyet duyduklarını belirten ODE Yalıtım Uluslararası İş Geliştirme Yöneticisi Ozan Turan, fuarda iş ortaklarıyla buluşmanın yanı sıra sektördeki son gelişmeleri yerinde görme imkanı da elde ettiklerini söyledi.

Binaların planlanmasından inşasına, yalıtımından tasarımına kadar pek çok alanda faaliyet gösteren firmaların BAU 2019’da ürün ve yeniliklerini uluslararası boyutta sergileyebildiğini hatırlatan Turan, şöyle konuştu:

“Ağırlığı sektör profesyonellerinden oluşan 250 bini aşkın kişinin ziyaret ettiği fuarda, biz de standımızda iş ortaklarımızın yanı sıra yeni bağlantılarımızı ağırladık. Standımızda tanıttığımız ürünler büyük beğeni topladı. Biz 2018’i ihracatta atak yılı ilan etmiştik. Bunu da ihracatta dolar bazında yüzde 30’un üzerindeki bir artış yakalayarak gerçek kıldık. Halen 5 kıtada 75’in üzerinde ülkeye ihracat yapan bir marka olan ODE için ihracat, büyümede en önemli itici güç. 2019’da hedefimiz, ihracatın ciro içindeki payını yüzde 40’a çıkarmak. Uluslararası fuarlar ise bu anlamıyla hem bulunduğumuz pazarlarda derinleşebilmek hem de yeni pazarlar keşfedebilmek açısından bizim için çok önemli. BAU’da da bu hedefle yer aldık ve ürünlerimizin yanı sıra sergilediğimiz referans projelerimizle ziyaretçilerimizden tam not aldık.”