Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.
Etiket

gayrimenkul sektörü nereye gidiyor

KONUT SATIŞLARINDA ARTIŞ GERÇEKLEŞTİ

Türkiye’nin Gayrimenkul Platformu GYODER, gayrimenkul sektörünün alt segmentlerini üçer aylık dönemler halinde irdelediği, ‘GYODER Gösterge’ Türkiye Gayrimenkul Sektörü 2018-3. Çeyrek Raporu’nu yayınladı. Rapora göre üçüncü çeyrekte gerçekleşen konut satışları bir önceki çeyrek döneme göre %4,2 arttı. GYODER’in, Türk Ekonomi Bankası (TEB) katkılarıyla hazırladığı raporda; 2018 yılının ilk 9 ayında geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yabancıya yapılan konut satışlarının %58,5 arttığı vurgulandı. Konut satışlarının, bir…

Gayrimenkul Sektöründe Dijital Pazarlama

Hürriyet Emlak

Doğan Grubu bünyesindeki Hürriyet Emlak ve uluslararası gayrimenkul teknoloji firması Homsters iş birliğiyle faaliyet gösteren Hürriyet Emlak Projeland, inşaat şirketi profesyonellerine yönelik ‘konutta dijital pazarlama eğitimi’ gerçekleştirdi. Teknolojinin hızlı gelişimiyle birlikte geleneksel pazarlama yöntemleri önemini yitirirken, konut sektöründe de dijital pazarlamanın önemi giderek artıyor. Dijital pazarlama, geleneksel pazarlamaya kıyasla hedef kitleye daha hızlı ulaşım ve maliyet avantajı nedeniyle konut…