Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Coldwell Banker Türkiye yıllık 5 milyar dolar gayrimenkul satışı hedeşiyor

Coldwell Banker Türkiye tarafından Four Seasons Bosphorus Otel’de gerçekleşen basın toplantısında, Coldwell Banker Türkiye’nin hedeşeri, ayrıcalıklı hizmetleri ve gayrimenkul sektördeki fırsatlar hakkında bilgiler verildi.  Gökhan Taş, ekibinin gayrimenkul danışmanlık sektöründe ulusal ve uluslararası alanlarda gayrimenkul satışı, franchise satışı konularında dünya birinciliklerine sahip 7 ile 15 yıl arasında deneyimi olan, kendini işine adamış, tutkulu ve genç bir ekip olduğunu belirtti.

Gökhan Taş, hedeşerinin 2016 yılının sonunda tüm Türkiye’de konut, lüks konut, proje, kat karşılığı ve ticari gayrimenkul danışmanlığı alanlarında uzmanlaşmış 250 ofis ve 2.500 Gayrimenkul Danışmanına ulaşıp, 5 milyar dolar satılan mülk değeri ve 250 milyon dolar alınan komisyon bedeli ile lider olmak olduğunu belirtti.

DÜNYA DEVİ %100 PAYLAŞIM SİSTEMİ İLE TÜRKİYE’YE GİRİYOR
Gökhan Taş, “Ne yapmamız ve ne yapmamamız gerektiğini iyi biliyoruz, sahadan geldik.  Türkiye pazarını, konut ve ticari danışmanlık tecrübemizle yakından tanıyoruz. Amacımız, edindiğimiz bilgi ve tecrübeleri dünyanın bu konudaki en saygın ve deneyimli markasının tecrübeleri ile birleştirerek Coldwell Banker’ı dünyada olduğu gibi Türkiye’de de lider yapmaktır.”  dedi. Ayrıca: “Şu anda gayrimenkul danışmanlık sektöründeki markaların ve firmaların çoğunluğu franchise şirketi konumunda. Bizim amacımız ise müşterilerine en yüksek kalitede hizmeti, kendini işine ve müşteri memnuniyetine adamış gayrimenkul danışmanları ile verebilmek. Bunun yolu, Coldwell Banker kültürü ile bütünleşecek ofis ve danışman seçimi ve eğitiminden geçiyor. Geçmişte bizim elde ettiğimiz başarıları elde edecek yeni, güçlü ve etkin ekipler yaratmak istiyoruz.” açıklamasında bulundu.  

Gökhan Taş,” Bir dünya markası olarak Türkiye’ye ilk kez %100 kazanç paylaşım modelini getiriyoruz. Amacımız, Coldwell Banker ofislerimizin ve danışmanlarımızın; hem daha çok kazanmalarını hem kalıcı olmalarını hem de performanslarının karşılığını tam olarak almalarını sağlamak.” dedi.  Ayrıca: “Coldwell Banker, uluslararası alanda ülkeler arası gayrimenkul satış işbirliğinin en çok gerçekleştiği dünya markası. Ülkemiz ise şu anda özellikle yabancı yatırımcılar ve son kullanıcılar için cazibe merkezi konumunda; amacımız, markamızın sahip olduğu uluslararası network’ü kullanarak ülkemizdeki yabancılara satış konusunda da lider olmak” olduğunu söyledi.