Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Hüppe

Kuruluş: 1889
Şirket: HÜPPE GmbH
Fabrika: İki üretim merkezi Bad Zwischenahn – Almanya’da,  10.000 m2 kapalı alana sahip 3. üretim merkezi de Çerkezköy-Tekirdağ’dadır.
Şatış Ağı:  Yurt içinde yaklaşık 300 nokta, yurt dışında 50’yi aşkın ülkede.
Motto: Shower&Soul
Bizce duş alma temizlenmenin de ötesinde bir olgu. Bir rahatlama, bir tazelenme.
HÜPPE duş almayı zevke dönüştürür.

HÜPPE Grubu 1889 yılında Justin HÜPPE tarafından Almanya’da kuruldu. İlk olarak Amerika’da ortaya çıkan duş kabinini Amerika’dan alıp 1966 yılında Avrupa’ya uyarlayan HÜPPE Avrupa’yı duş kabini ile tanıştırdı. 1986 yılında da Amerikan Masco şirketler topluluğuna katılan HÜPPE, inovasyon ve kalite anlamında sadece Avrupa’da değil, dünyada da duş kabini sektöründe itici bir güç, bir trend belirleyici. Bugün HÜPPE global duş kabini sektörünün en güçlü markalarından…

HÜPPE Türkiye ise İntermart ismi altında 1986 yılında Adana’da bir Türk girişimci tarafından kuruldu. Türkiye’yi duş kabini ile tanıştıran ilk firma da İntermart yani bugünkü HÜPPE Türkiye. İntermart ilk dönemlerinde yine Amerikalı bir firmayla lisans anlaşması yaparak o şirketin duş kabinlerini Türkiye’ye getirip kullanıcılara sundu. İntermart’ın markası Duşakabin ile özdeşleşen ürün duşakabin olarak söylenir oldu. 1994’teki Türkiye’nin de dahil olduğu Avrupa Birliği Gümrük Birliği Antlaşması’ndan sonra, HÜPPE Almanya ile İntermart’ın yolları kesişti. Birkaç ürünün lisans anlaşması ile başlayan işbirliği, 1995 başlarında da HÜPPE Almanya’nın İntermart’ın tüm hisselerini satın alması ile sonuçlandı. Nisan 2006 yılından itibaren de ‘İntermart’ ismi ‘HÜPPE Türkiye’ olarak değiştirildi. Ürünler de bu tarihten itibaren ‘HÜPPE’ markası ile pazara sunuluyor.
İNOVASYON
İnovasyon HÜPPE’yi çok özel yapan özelliklerin başında geliyor. HÜPPE’nin Avrupa’yı ilk duş kabini ile tanıştırması başlı başına büyük bir inovasyon. Günümüzde satılan ürünler irdelendiğinde çok geniş ölçüde kullanılan birçok tekniğin ve özelliğin ilk önce HÜPPE tarafından geliştirildiğini ve kullanıldığını fark ediyorsunuz. Duş kabininde bugün çok yaygın olarak kullanılan kayar panel sistemini ilk olarak HÜPPE tarafından gerçekleştirildi ve patenti alındı. Su damlacıklı cam desenleri, temperlenmiş camı, ilk açılır kapı sistemi, ilk çerçevesiz duş kabini yine HÜPPE tarafından piyasaya sunuldu. Camda leke tutunmasını önleyen ilk teknolojik uygulamayı (Anti-Plaque) HÜPPE gerçekleştirmiş, kullanılan kimyasalın patentini aldı. Türkiye’de hamam konsepti altında satılan fonksiyonel duş sistemlerine alternatif olarak teknesi, arka duvarlardaki cam panelleri, hidromasaj jetleri ve duş sistemi ve kabin ile bütünleşen üstü açık ilk duş alanı konseptini yine HÜPPE oluşturdu. HÜPPE Manufacture adını verdiği yeni bir üretim sistemiyle, “herşey mümkündür” sloganıyla, bugün müşterilerin hayallerini zorluyor. Ürün zenginliği ve inovasyon anlamında HÜPPE dünyanın iddialı duş kabini firmalarından…

KALİTE STANDARTLARI
Global duş kabini sektörünün öncü markası HÜPPE, lider olmanın verdiği sorumlulukla tüketicinin güvenliğini en üst düzeyde tutmayı amaçlıyor. Çevreye duyarlı, insana saygılı olmanın bir gereği olarak ta hem kendi üretiminde hem de tedarikçi seçimlerinde ‘çevre, işçi sağlığı ve iş güvenliği’ konularında yasal düzenlemelere azami hassasiyet gösteriyor. HÜPPE’de “Kalite herkesin görevidir. Kontrol edilmez.” bilinci ile tüm proseslerde gerekli kalite güvence önlemleri alınıyor ve uygulanıyor. Hammaddeden nihai ürüne kadar tüm kalite standartları net ve anlaşılır bir şekilde hazırlanıyor ve arşivleniyor. Ürünler olası kalite şikayetlerinin daha iyi ve etkin izlenebilmesi için özel olarak kodlanıyor. Bu izlenebilirlik sayesinde şikayete söz konusu ürünün ne zaman üretildiği, hangi hatta kimler tarafından üretildiği gibi konulara kolayca ulaşılıyor ve gerekli önlemler alınıyor. Tüm HÜPPE ürünleri şüphesiz ki Almanya TÜV-GS ve TSE sertifikalarına sahip. Ayrıca tüm HÜPPE ürünleri en üst düzeyde kalite ve güvenliği garanti edecek TÜV testlerinin zorunlu kıldığı standartların da çok üstünde zorlayıcı testlerden geçiriliyor.

ZENGİN ÜRÜN SEÇENEĞİ
HÜPPE Türkiye bugün 5 farklı seride duşkabini, 4 farklı seride tekne ve küvet olmak üzere yüzlerce model seçeneği sunuyor. HÜPPE grubunun iki farklı ülkedeki (Almanya ve Türkiye) üretim tesislerinde üretilen ürünler de bir bütün olarak düşünüldüğünde, HÜPPE’de ürün seçeneği çok daha büyük boyutlara varıyor. Bir ağ üzerinden birbirine entegre üç ayrı AR-GE merkezinde geliştirilen ürünler daha hızlı ürün yenileme olanakları sağlıyor.

HÜPPE global duş kabini sektöründe tanınmış tasarımcıları ilk ve tek kullanan şirket. Şu ana kadar HÜPPE grubu dünyaca tanınmış farklı tasarım firmaları ile çalıştı: Avrupa’da Joop ailesinden Jette Joop ve BMW, Ferrari, Mercedes gibi ünlü markalara dizayn geliştiren Target Design, Phoenix Design ve Porsche Design. Son üç yılda HÜPPE’nin aldığı tasarım ödülü sayısı 24, sadece 2014 yılında aldığı 6 tasarım ödülü mevcut. Bunlar:
Red Dot Award: Product Design 2014, Interior Innovation Award 2014, Plus X  Award for High Quality Design Functionality, Plus X  Award for High Quality Design Functionality, iF Product Design Award, German Design Award Special Mention 2014.

SATIŞ VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER
HÜPPE yurt çapında üç yüze yakın iş ortağı diye adlandırdığı satış noktası ile HÜPPE markalı ürünleri Türk tüketicileri ile buluşturuyor. HÜPPE iş ortakları showroomlarında HÜPPE ürünlerini sergiliyorlar ve tüketicileri ürünler hakkında eğitiyorlar. Bu işin birinci kısmını oluşturuyor. İkinci kısmında ise HÜPPE’yi özel yapan organizasyon, satış öncesi ve sonrası hizmet veren HÜPPE Müşteri Hizmetleri. Konuyla ilgili HÜPPE Türkiye Genel Müdürü Ömer Kalender şünları söylüyor: “Satış HÜPPE için işin bittiği nokta değil, tam aksine her şeyin başladığı nokta. Müşteri sizin ürününüzü almadan, ona dokunmadan sizi gerçek anlamda tanıyamaz. Müşterinin gerçek anlamda sizinle tanışması ürününüze dokunmasıyla başlıyor. Satınalma aşamasından sonra müşterinin ürün ile yaşadığı veya yaşayabileceği bir soruna çözüm bulabilme özelliği onun memnuniyetinde çok önemli rol oynuyor. Müşterinin problemini en kısa sürede, ona rahatsızlık vermeden gidermek önemlidir. Müşterinin ürün ile ilgili problemleri garanti kapsamı içinde veya dışında olabilir. Önemli olan tüketicinin problemlerini onu memnun edecek, ona rahatsızlık vermeyecek bir şekilde gidermektir. Gerçek müşteri memnuniyeti burada başlıyor. Bunun içindir ki HÜPPE satış sonrası hizmetlere çok önem veriyor, bu alanda da ciddi yatırımlar yapıyor.”