Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Master planlı ilk özel proje: Tema İstanbul

Türkiye’nin master planlı ilk özel sektör projesi olan Tema İstanbul, gerek 1.5 milyon m² lik devasa arazisi, gerek eşsiz Temalı Eğlence Parkı ve gerekse yaklaşık 2 milyar dolarlık yatırım maliyeti ile yine özel sektör tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin en büyük karma projesi konumunda bulunuyor. Bünyesinde barındırdığı özgün özellikleri, gerçekleştirdiği birçok ilk ve enin yanı sıra Tema İstanbul, lansman öncesi ulaştığı ve sonrasında da istikrarlı bir şekilde devam ettirdiği rekor konut satış rakamları ile de literatüre geçmişti.

Türkiye’nin dünya çapındaki karma projesi Tema İstanbul, çok işlevli ve güçlü fonksiyonlarıyla Atakent’in kaderini değiştirecek, uyuma bölgesi olan semti, yaşam, ticaret, eğlence, sosyal ve kültürel buluşma merkezi haline dönüştürecek. Tema İstanbul, eşsiz özellikleri ile sadece bölgesinin ya da İstanbul’un değil, Türkiye’nin sembol, dünyanın ise sayılı projeleri arasında yer alacak. Mega karma proje Tema İstanbul, kişilere, kurumlara, bölgesine, kentine, ülkesine ve hatta yakın coğrafyasına; farklı, özgün ve üst seviyede ticari, sosyal, eğlence ve yaşam olanakları vaat ediyor.

Sunduğu eşsiz avantajlar ve gördüğü yoğun ilgi ile ‘kazandıran proje’ unvanlı Tema İstanbul’un vaat ettiği tüm bu köklü değişim ve gelişimin ilk işaretlerini yansıtan, eşsiz özellikleriyle sektörde fark yaratan Satış Ofisi ve Ön Peyzajı da büyük beğeni topluyor. Tema İstanbul Satış Ofisi ve Ön Peyzajı, alanlarında ilk olan farklı yapıları ve özgün birçok özellikleriyle, sektöre de yön veriyor.
“DEĞİŞİM VE GELİŞİMİ, SATIŞ OFİSİMİZ VE ÖN PEYZAJIMIZ SEMBOLİZE EDİYOR”
Mega-karma projenin, eşsiz donatılarıyla İstanbul’da yeni bir yaşam, iş ve eğlence kültürü ile farklı bir alışveriş konsepti yaratacağını belirten Tema İstanbul Genel Müdürü Mesut Arslan; “Tema İstanbul Türkiye’de, bugüne dek inşa edilmiş gayrimenkul projelerinden çok farklı bir yere sahip. Gerek konut, gerek alışveriş, yeme-içme, sosyal etkinlik alanlarıyla ve gerekse temalı eğlence parkı ile İstanbul’a yeni bir yaşam kültürü getiriyoruz, bölgenin kaderini değiştiriyoruz. 1 milyon 500 bin metrekarelik devasa bir arazi üzerine konumlandırdığımız Tema İstanbul, inşa edildiği bölgeden başlayarak, tüm İstanbul’da, değişimin ve modernizmin odak noktası olacak. Bunun en büyük göstergesi de, çarpıcı tasarımları ve eşsiz özellikleriyle alanlarında fark yaratan Satış Ofisimiz ve Ön Peyzaj çalışmamızdır. Tema İstanbul Satış Ofisi, gerek çarpıcı tasarımı, gerekse efektif kullanımıyla kendi alanında anıtsal, sembol bir yapı konumunda. Birçok açıdan eşsiz özellikleriyle, sürdürülebilirlik alanında bir ilk olan bu Ön Peyzaj çalışmamız da, bu alanda sektörde gelinen son noktayı oluşturuyor. Tema İstanbul Ön Peyzajı’nın hem kreatif, hem de sürdürülebilirlik noktasında yakaladığı başarı, şimdiden kentin farklı noktalarında örneklerini görmemize yol açıyor. Sektör profesyonelleri dahil her kesimden büyük ilgi gören Tema İstanbul Satış Ofisi ve Ön Peyzajı; vaat ettiğimiz bu köklü değişim ve gelişimin ilk işaretleri olarak, henüz bugünden farkımızı ortaya koyuyorlar” dedi.

HEYKELSİ NİTELİĞİ İLE SEMBOL YAPILAR ARASINA GİRDİ
Yazgan Tasarım Mimarlık tarafından tasarlanan, çarpıcı estetiği ve işlevselliği ile satış ofisi, beraberinde uygulanan ön peyzaj ile birlikte, Tema İstanbul’un vaat ettiklerinin hayata geçen ilk habercisi konumunda. Tema İstanbul’un satış ofisi, tüm özellikleriyle sektörde bir ilk ve tek olma konumuna da sahip. Tema İstanbul’un TEM’e bakan cephesinde, hakim bir noktada yer alan satış ofisi, 5 milyon TL’lik yatırımla hayata geçirildi. Toplam 2.500 metrekarelik kapalı inşaat alanına sahip 3 katlı yapı, içinde bulunduğu eliptik kaburga ile bütünleşerek, eşsiz bir tasarıma kavuştu. Elips tasarımı ile dikkatleri üzerine toplayan yapının zeminle bütünleştiği noktada ise bir yansıma havuzu yer alıyor. Tema İstanbul satış ofisi, dikkat çekici eliptik kaburgalarının gece farklı renklerdeki LED aydınlatılması da, göz alıcı tasarımı tamamlıyor.

TEMA İSTANBUL ÖRNEK DAİRELERİ, SATIŞ OFİSİ’NİN BİRİNCİ KATINDA
Satış Ofisi, aynı zamanda 3 farklı örnek daireye de ev sahipliği yapıyor. Farklı tip ve büyüklüklerde toplam 3.614 adet konutun yer aldığı Tema İstanbul konut bölgesinde örnek daireler, Satış Ofisi’nin birinci katında oluşturuldu. Tema İstanbul örnek daireleri, konut bölgesindeki D.1, F ve A tipi konutları temsilen 1+1, 2+1 ve 3+1 olmak üzere üç farklı büyüklükte hazırlandı. D.1 tipi 1+1 örnek daire, 72,76 metrekare büyüklüğünde tasarlandı. F tipi 2+1 örnek daire, 121,86 metrekare, A tipi 3+1 örnek daire ise 151,18 metrekare büyüklükleri ile satış ofisi içinde yerlerini aldılar.