Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Kässbohrer bir kez daha MAN Trucknology Days etkinliğinde yerini aldı

2002 yılından bu yana Tırsan bünyesinde yer alan Almanya’nın 120 yılı aşkın geleneğe sahip ticari araç üreticisi Kässbohrer, geçtiğimiz ay Almanya’nın Münih kentinde düzenlenen MAN Trucknology Days 2015 etkinliğinde yer aldı. Kässbohrer son beş senedir hiç ara vermeden, Avrupa’da daha genişi olmayan ürün gamından örnekleri bu etkinliklerde sergileme imkânı buldu. Bu yılın Trucknology Days etkinliğinde Kässbohrer tutkunları, K.SCS X+, Maxima+ perdeli semi-treyler ile K.SSL 35 yatay siloyu inceleme fırsatı buldu. Genel kargo taşımacılığında verimlilik ve güvenilirlik sunan Kässbohrer’in Maxima+ Perdeli semi-treyleri, güvenlik ve yükleme özellikleri kullanıcısının faaliyetlerinde en son teknolojiyi tatbik edebilmesi için geliştirildi. Tırsan Perdeli Maxima+’nın şasi ve panellerinin çinko tri-elektron metoduna göre kataforez (KTL) kaplamalı oluşu sayesinde araç 10 yıl paslanmazlık garantisi altında.

Tırsan Perdeli Maxima+’da yük güvenliği Tırsan mühendisleri tarafından geliştirilen K-fix sistemi ile sağlanıyor. K-fix, 236 farklı noktadan yük bağlama olanağı sunuyor. Televre üzerinde tüm araç boyunca yer alan her biri 2,5 ton yük direncine dayanıklı bağlama noktaları ile, kapakları çıkarmadan ve aracın iç genişliğinden ödün vermeden yüklüyor.
Farklı vagon tiplerine uygun tren yükleme noktaları ile donatılan K.SCS X+, tüm çatı kaldırma pozisyonları için EN 12642 Code XL – VDI 2700 standardında yük güvenliği sağlıyor.

Kässbohrer 35 m3 hacimli yatay silo, K.SSL 35, maksimum yük kapasitesi sunuyor. 6.730 mm platform yüksekliği en zorlu koşullarda dahi yüksek manevra kabiliyeti sağlayan K.SSL 35 yatay silo, yol ve çalışma koşullarına paralel olarak, arkadan boşaltma sırasında boşaltım hattının şasi içinden veya şasi altından geçtiği esnek boşaltma çözümleri ile verimlilik sağlıyor.