Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

CANDY GROUP MEILING İLE ÇİN PAZARI İÇİN STRATEJİK İŞBİRLİĞİ ANLAŞMASI İMZALANDI

[kutusatir=4971]

Büyük ve küçük ev aletleri pazarında Avrupa liderlerinden biri olan Candy Group, Çin’de elektronik sektörünün önde gelen firmalarından Sichuan Changhong Electric Co., Ltd’in (2015’teki yıllık geliri 1,4 milyar avrodan fazladır) bir kolu olan Hefei Meiling Co., Ltd (“Meiling”) şirketi ile dönüm noktası niteliğinde bir stratejik işbirliği anlaşması imzaladı. Çin’in önde gelen beyaz eşya üreticisi olan Meiling, ünlü “Meiling” markası olarak soğutucu ürünleri üretiyor ve tedarik ediyor.

Candy ve Meiling, stratejik işbirliği çerçevesinde, Çin’de Candy, Jinling ve Meiling markaları olarak çamaşır makinelerinin pazarlaması ve dağıtımını yapan “Meiling Candy (Çin) Çamaşır Makinesi Limited Şirketi” adlı bir ortak girişim kuracaklar. Meiling Candy  (Çin) Çamaşır Makinesi Limited Şirketi, Avrupa ve hızla büyüyen Çin çamaşır makinesi pazarında, stratejik olarak önden yüklemeli çamaşır makinelerine odaklanacak.

Çamaşır makinesi üretiminde sağlam bir deneyime sahip olan Candy Group, ilk tamamen yerli İtalyan malı çamaşır makinesini 70 yıl önce üretmiştir. Böylece bu anlaşma kapsamında Candy Group, sahibi olduğu (Çin’deki ilk 3 çamaşır makinesi üretim üssü arasında yer alan) Jinling fabrikası ile Meiling Candy  (Çin) Çamaşır Makinesi Limited Şirketi adıyla önden yüklemeli çamaşır makinesi tedarikçisi olacaktır. 

Candy Group, 2006 yılında, önden yüklemeli çamaşır makinesi üretimini artırmak amacıyla Jinling fabrikasını satın aldı. Bu anlaşma; Candy Group’un çamaşır makinesi konusundaki uzun soluklu tecrübesini, Meiling’in yerel pazar bilgisi ve geniş dağıtım ağıyla birleştirerek; Çin çamaşır makinesi pazarının önemli bir kısmını elde etmeyi amaçlayan 10 yıl önce başlangıcı yapılan bir süreci tamamlıyor. Meiling Candy (Çin) Çamaşır Makinesi Limited Şirketi, özellikle hızla büyüyen önden yüklemeli çamaşır makinesi sektöründe 3 yılda 4 milyon adet satmayı hedefliyor.

Candy ve Meiling arasındaki bu anlaşma, aynı zamanda soğutucu sektöründe stratejik bir endüstriyel işbirliği başlatıldığına da işaret ediyor. Güçlü teknolojik işbirliği sayesinde, iki ortak tüm kaynaklarını ve Ar-Ge yatırımlarını bir araya getirecek. Çin’de pazar liderlerinden biri olarak soğutucu alanında sağlam bir tecrübeye sahip olan Meiling, Candy Group’a buzdolabı ve derin dondurucu tedariğinde stratejik ve seçkin bir ortak olacak. Bu stratejik işbirliği, Candy Group’un küresel mutfak aletleri pazarındaki büyüme stratejisinin önemli bir parçası olan soğutucular alanındaki konumunu güçlendirerek destekleyecek.

Meiling ile gerçekleştirilen bu stratejik işbirliği, Candy Group’un ev aletleri sektöründeki stratejik liderliğini pekiştirmek amacıyla yürürlüğe koyduğu 2017-2019 yılları arasında planlanan büyüme stratejisinin önemli bir parçası. Candy’nin büyüme stratejisine paralel olarak, Candy Group 2014’e göre % 12,4’lük güçlü bir büyüme kaydederek pazar payını +% 1,1 oranında artırmış ve 2015 yılında Candy Group’un konsolide cirosu 952,3 milyon avro olmuştu.
Candy Group CEO’su Beppe Fumagalli konuyu şöyle özetledi: “Pazar araştırma şirketlerine göre, Candy Group, 2016’daki büyük ev aletleri Avrupa piyasasında en yüksek pazar payı büyümesini gerçekleştirdi. Meiling ile gerçekleştirilen bu stratejik işbirliği, Candy markasının Çin pazarındaki varlığı artırmak ve Avrupa’daki soğutucu pazarında büyük bir fırsatı yakalamak için büyüme stratejimizde önemli bir adımdır.”