Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Avea Müşteri Deneyim Merkezi

AVEA lider telekomünikasyon markası olarak sektörde farkılıklar yapmayı seven bir marka. Tasarımlarında çıkış noktası fark yaratmak olan, bunu da mimaride 4 boyutlu çalışıp; Fizik, Akıl, Ruh, Kalp = F.A.R.K. ile yapan SKM Projects+, bu noktada AVEA ile buluştu.

SKM Projects+ kurucu ortağı Mimar HAKAN SEKMEN: “Mekan tasarımında AVEA’nın istediği; merkeze giren ziyaretçilerin farklı deneyimler yaşayacağını hissetmesi, içinde gezerken etkilenmesi ve ayrılırken gördüklerinin aklında kalması idi. Ana kurgu; teknolojiyi 4G’ye taşımaya çalışan güçlü markanın bu deneyim merkezini, mimarisiyle de 4 boyuta taşımak oldu. Tasarımda AVEA’nın ‘V’sinden ilham aldık. Tasarımın başlangıç noktası mekanın girişiydi. Bir uzay mekiğine giriyormuş hissi verdik, bunu da ‘V’ formunun keskin, dik, çekici duruşuyla yakaladık. Daha girişinde içeri davet eden, merak uyandıran, teknolojik bir üsse geldiğini anlatan mimari bir dil kullandık. Mekanda ilerledikçe oluşturulan irrasyonel formlar, transparan geçişler, boş-dolu kurgular; verilmeye çalışılan üst düzey teknoloji algısını arttıran unsurlar oldu. Ferrari Stamisol PVC mesh ile özel olarak tasarlanan irrasyonel formlu paravanlar hem duvar ve tavan panelleri, hem de bölücü olarak mekanda sıklıkla kullanıldı. Bu ileri düzey mimari ürünün özgün tasarımla kullanılması, hedeflenen görsellik ve duygu akışının eksiksiz yakalanmasını sağladı.”