Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Yepyeni bir hayat, “tohum atmak”la mümkün

AkzoNobel Marshall Boya, 2012’nin beş ana renk trendinden biri olarak belirlediği “Tohum Atmak” teması ile herkesi, doğanın da yenilenmeye başladığı bu dönemde, yenilenmeye ve doğayla olan kişisel bağını güçlendirmeye davet ediyor. Fotosentez prensibinden ilham alınarak oluşturulan bu temanın renk paletinde, erken baharın verdiği his ile fidan ve filizlerin tazeliği kadar su, güneş, toprak ve kil de öne çıkıyor.

“Renklendir Hayatı” sloganıyla yeni yılda da insanların hayatına renk katmaya devam eden AkzoNobel Marshall Boya, uluslararası çapta yürüttüğü araştırmaları sonucunda belirlediği 2012 Teması, Renk Paleti ve Renkleri ile hayatı renklendirmeye devam ediyor. 2012’nin beş ana renk trendinden biri olan “Tohum Atmak” teması, günümüz şehir yaşamında, daha yeşil, daha taze ve sadece bir tohum ekerek yepyeni bir hayatın mümkün olduğunu vurguluyor.

“DÜNYANIN HAYALPERESTLERE İHTİYACI VAR”

AkzoNobel Marshall Boya’nın “Tohum Atmak” başlığı altında topladığı trendi, değerli, sağlıklı, narin, özgün ve yeni bir hayat kavramlarıyla özdeşleşiyor. “Dünyanın hayalperestlere, en önemlisi de hayallerini gerçek yapanlara ihtiyacı var” felsefesinin canlı örneğini temsil ediyor. Özellikle doğayla olan kişisel bağımızla ilgili olan bu temanın, ilk bakışta sıradan gibi görünmesine karşılık yakından incelendiğinde bütün bir bitkinin, küçücük bir tohumdan büyüyebileceğini gösteren hoş bir gerçeklik hakkında olduğu anlaşılıyor.