Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Silverline ilk 500 ihracatçı arasında hızlı yükselişini sürdürüyor

Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından belirlenen ve Türkiye’nin en büyük 1000 ihracatçı firmasının açıklandığı TİM 2011 yılı araştırmasına göre, ankastre üretimi gerçekleştiren Silverline, ilk 500 firma arasındaki yükselişini sürdürüyor.

Konuyla ilgili açıklama yapan Silverline CEO’su Mustafa Laçin, 1994 yılında kurulan Silverline’ın tasarım ve üst düzey teknolojinin birleşimi ile markalaştığını ve kısa bir süre içinde, dünyada ve Türkiye’de önemli bir büyüme trendi yakaladıklarını söyledi. Mustafa Laçin konuşmasında, Silverline’ın bugün dünyada 60’a yakın ülkede mutfaklara girdiğini, Türkiye’de ise 10 yılda pazarın yüzde 10’unu aldığını açıkladı.

%15 BÜYÜME HEDEFİ

Silverline’ın yurt içi pazarlar yerine önceliği yurt dışı pazarlarına verdiğini ve zor olanı başardığını ifade eden Mustafa Laçin, Silverline’ın başarı hikayesinde, ihracatın büyük önem taşıdığını vurguladı. Laçin, “İngiltere’den Avustralya’ya, Amerika’dan Rusya’ya dünyanın dört bir yanında mutfaklarda Silverline ürünleri kullanılıyor. Bugün 60’a yakın ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. 2015’te bu sayıyı 100’e ulaştırmayı ve uluslararası pazarda etkinliğimizi daha da artırmayı hedefliyoruz.” dedi. 2011 yılına ait iç ve dış pazarlardaki satışları ile 2012 hedefleri hakkında da bilgi veren Laçin, 2011 yılında yurt içinde 42, yurt dışında 43 milyon dolarlık satış yaptıklarını; 2012’de yurt dışı satışlarını 50 milyon dolara ulaştırmayı ve yüzde 15 oranında büyümeyi hedeflediklerini belirtti.