Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.
Etiket

1915 çanakkale köprüsü son durum

1915 ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ’NÜN GEÇİCİ HALAT ÇALIŞMASI BAŞLIYOR

Çanakkale Boğazı'nda yapımına devam edilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nde geçici çalışma halatı montajına başlanıyor. Tamamlandığında "Dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüsü" unvanını alacak, renkleri, figürleri ve diğer özellikleriyle "simgelerin köprüsü" olacak proje için, Lapseki ilçesi Şekerkaya ve Gelibolu ilçesi Sütlüce şantiyelerinde çalışmalar hızla sürüyor. Gemiyle yaklaşık 35 dakika süren boğaz geçişini 6 dakikaya indirecek köprünün, özellikle yaz sezonu gibi yoğun dönemlerde uzun araç kuyruklarını

ULAŞTIRMA VE ALTYAPI BAKANI ADİL KARAİSMAİLOĞLU İNŞAAT DÜNYASI’NA KONUŞTU

“Yapımı tamamlandığında dünyanın en uzun orta açıklıklı asma köprüsü unvanını alacak olan 1915 Çanakkale Köprüsü, ülkemizin önemli tarım, sanayi ve turizm bölgesi Trakya’yı ve Batı Anadolu’yu birbirine bağlayacak. Hem ülkemiz hem uluslararası konumumuz hem de mühendislik açısından büyük önem taşıyan ve Lapseki-Gelibolu arasındaki feribot seferleri ile 1,5 saat süren ulaşımı, 6 dakikaya indirecek olan köprünün 18 Mart 2022 tarihinde hizmete girmesini öngörüyoruz. Tüm faaliyetlerin çevre duyarlılığı ön planda tutularak

MARR CONTRACTING 155 TON AĞIRLIĞINDAKİ KÖPRÜ PARÇASINI 318 METRE YÜKSEKLİĞE TAŞIYARAK DÜNYA REKORU KIRDI

Avustralya merkezli ağır yük kule vinçleri uzmanı Marr Contracting Pty Ltd, 1915 Çanakkale Köprüsü'nün inşaatında bir ilke imza attı. 330 ton taşıma kapasitesiyle dünyanın en büyük kule vincine sahip olan Avustralyalı şirket, 155 ton ağırlığındaki köprü parçasını 318 metre yüksekliğe taşıyarak dünya rekoru kırdı. Yap-işlet-devret modeliyle ihaleye çıkarılan “1915 Çanakkale Köprüsü ve Malkara-Çanakkale Otoyolu” projesini, Türk ve Güney Koreli firmalardan oluşan Daelim - Limak - SK – Yapı Merkezi ortak girişimi hayata

HES KABLO 1915 ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ’NÜ YÜKSEK TEKNOLOJİYE SAHİP KABLOLARIYLA DONATTI

Yeni nesil kablo ve çözümleri ile sektöründeki ilerlemeye öncülük eden Hes Kablo, yüksek teknolojiyi kullanarak sunduğu ürünlerle dünyanın ve Türkiye’nin mega projelerinde görev almayı sürdürüyor. Çevreye duyarlı ürün ve model sistemler üzerinde yatırımlarına devam eden firmanın, 1915 Çanakkale Köprüsü’nde de güçlü teknolojilere sahip kabloları kullanıldı. Geniş ürün gamıyla her türlü projeye ve ihtiyaca uygun özel ürünler sunan Hes Kablo, son olarak 1915 Çanakkale Köprüsü Projesi’nde yer aldı. Yapımı tamamlandığında

ÖZEN KOMPRESÖR 1915 ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ’NDE DE TERCİH EDİLDİ

Mart 2017'de temeli atılan, Çanakkale'nin Lapseki ilçesine bağlı Şekerkaya mevkii ile Gelibolu'nun Sütlüce mevkii arasında yapımı süren 1915 Çanakkale Köprüsü projesinin inşaatında; toplam dört adet olmak üzere, köprünün her bir ayağında Özen Kompresör ürünleri kullanılıyor. Verimliliği ve dayanıklılığı ile ön plana çıkan Özen Kompresör ürünleri köprü inşaatının kumlama ve boyama işlemleri için tercih ediliyor. 1915 Çanakkale Köprüsü projesi için özel olarak hazırlanan kompresör seti; OSC serisi vidalı kompresör,

BERDAN CIVATA’NIN 1915 ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ’NE ÜRETTİĞİ ANKERAJ SAPLAMALARI, CIVATA VE SOMUNLARIYLA FARK YARATTI

Kaliteli ürün portföyü ve deneyimli çalışan kadrosuyla dünya çapında bağlantı elemanları sektörünün aranan çözüm ortaklarından biri olan Berdan Cıvata, ürün kalitesini arttıran Akredite Belgeli Test Laboratuvarı ile de küresel bir üretim üssü haline geldi. Sayısız projede yer alan Berdan Cıvata son olarak, 10 metre boydaki M 85 çapta, ankeraj saplamaları ile farklı çap ve boylarda cıvata ve somunları 1915 Çanakkale Köprü projesi için üretti. Cıvata-somun üretimine 1980 yılında Tarsus’ta 150 metrekarelik bir atölyede

LAYHER’DEN İSKELE SİSTEMLERİ VE KÖPRÜ ÇALIŞMALARI İÇİN İHTİYACA YÖNELİK ÖZEL ÇÖZÜMLER

1915 Çanakkale Köprüsü’nün, Front ve Back Chamber ile ara geçişlerde Layher ürünleri kullanıldı. Projenin ankraj bloğu ard germe işlerinde çalışma platformu olarak Layher İskele Sistemleri tercih edildi. Modüler iskele sistemlerinin mucidi olan Layher, yenilikçi ve uygun çözümler üretmeye devam ediyor. Yürürlükteki tüm standartlara uygun, birbiriyle tam uyumlu ve dayanıklı ürünlere imza atan Layher, geliştirme çalışmalarını, her zaman yeni ürünlerin entegrasyonu ve iskele sistemlerinin montaj ve demontajında güvenliğin

DOKA ÖZEL TASARIM KALIP-İSKELE SİSTEMLERİYLE 1915 ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ’NE MAKSİMUM VERİM VE GÜVENLİK SUNUYOR

Doka, 1915 Çanakkale Köprüsü ve Malkara Otoyolu'nun keson işleri, ankraj blokları ve yaklaşım viyadükleri işlerinde görev alıyor. Bu önemli projenin itme-sürme yöntemiyle yapılan yaklaşım viyadüğü, V01, V08 ve yapımı devam eden V06 viyadüklerinde ise, konunun uzmanı Freysaş Freyssinet A.Ş.'nin güvenilir çözüm ortağı olarak yer alıyor. Doka, kalıp-iskele çözümleri, hızlı kurulum, kolay kullanım ve yüksek iş güvenilirliği standartlarının yanı sıra, mühendislik hizmetleriyle de inşaat alanında destek sunuyor. Avusturya’da

AKÇANSA’DAN 1915 ÇANAKKALE KÖPRÜSÜ İÇİN ÖZEL İNOVATİF ÜRÜN: 1803 BETON

Akçansa, geliştirdiği özel ürün 1803 Beton ile Çanakkale Boğazı'nın ilk, Marmara Bölgesi'nin beşinci asma köprüsü olma unvanını taşıyan 1915 Çanakkale Köprüsü’nün tedarikçileri arasında yer aldı. En az 100 yıllık servis ömrüne imkân sağlayan 1803 Beton, köprü ayaklarının ve diğer yapı elemanlarının temelini oluşturuyor. Akçansa, köprüyü karaya bağlayacak yaklaşım viyadükleri için de çalışmalarını sürdürüyor. Toplam 80 bin metreküp betonun kullanılması planlanan yaklaşım viyadüklerinde beton imalatları tüm hızıyla devam

TMS Grup, 1915 Çanakkale Köprüsü’nde

Fazlı ŞİŞİK, İnşaat Mühendisi

45 yıllık tecrübesi ile TMS Grup, ülkemizde ve uluslararası arenada ses getiren büyük projelerde bulunduğu gibi, şimdi de 1915 Çanakkale Köprüsü projesinde. Daima müşteri memnuniyetini ön planda tutan TMS GRUP şirketleri, kaliteli ürünlerinin yanında, sağladığı teknik destekle de yurt içi ve yurt dışında, güvenle tercih edilmeye devam devam etmektedir. 1915 Çanakkale Köprüsü: 2023 m orta açıklığı ile dünyanın en uzun asma köprüsü olacaktır. Köprünün her iki yanında bakım amaçlı kullanılacak olan yürüme yolları…