Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Vaillant şikayet yönetimi çalışmaları konusunda bilgi verdi

Katılımcılara “Şikâyet Yönetimi” çalışmaları hakkında detaylı bir sunum yapan Vaillant Türkiye Genel Müdürü Levent Taşkın şu bilgileri verdi: “Müşteri için Vaillant “kalite” demektir. Vaillant müşterisinin hem üründen, hem de hizmetten beklentisi çok yüksektir. Vaillant müşterisi farklılığı sever. Vaillant kullanmak onun için bir ayrıcalıktır. Vaillant olarak bizim en büyük farkımız, tüketici odaklı bir pazarlama stratejisine sahip olmamızdır. Bizim için ana müşteri, son kullanıcıdır. Yetkili satıcılarımız ve biz bir ekip olarak son kullanıcıyı iyi organize olarak müşterinin beklentilerini aşıp onu şaşırtmak için çalışırız. Tüketici memnuniyetinden doğan tavsiye de bizim için elde ettiğimiz sonuçtur.”

Taşkın sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu nedenle biz kendimizi tüketiciye beyaz kutular üreten ve satan bir firma olarak konumlamıyoruz. Satış amaçlı ve satış odaklı bir stratejiye sahip değiliz. Bizim şirket olarak ana misyonumuz; yüksek nitelik ve teknolojiye sahip ürünlerimizle, konusunda uzman, kalifiye personel ve yetkili satıcılarımızla, tüketicilere ısıtma, sıcak su ve klima konforunu sistem çözümü olarak sunmak ve yüksek müşteri memnuniyeti ve sistem garantisi ile sektörün öncü firması olmaktır. Tüketicilerimize evindeki tüm ısıtma ve sıcak su sistemine yönelik toplam konfor sunuyor ve bunun sürekliliğini verdiğimiz farklı hizmetlerle garanti ediyoruz. Bizi diğer firmalardan farklı kılan bu yapılanmanın en büyük getirisi, fiyat rekabetinden uzak, sürekli ve sağlıklı büyüyebilmektir. Bu nedenle biz tüketicimizin beklentisini karşılamak için değil; beklentilerini aşıp onu şaşırtmak için çalışıyoruz. Ürün ve hizmetlerimizin hepsinin temelinde ona en ulaşılamayanı sunmak; onu şaşırtmak vardır. Tüketici Şikâyet Bölümü bu nedenle Vaillant Tüketicileri için özel bir hizmettir.”

Vaillant Şikâyet Çözümü anlayışı Vaillant tüketicisine sorunsuz, sürekli bir ev konforunu garanti ediyor. Vaillant sadece cihazdan sorumlu olmasına rağmen tüketicinin her türlü şikâyetini çözerek onu şaşırtmayı ve mutlu etmeyi amaçlıyor.

Vaillant’ta tüketici şikâyeti sadece cihazdan, servisten, kaynaklanan sorunları değil; yetkili satıcıların yaptığı tesisat ve verdiği hizmetten kaynaklanan tüm sorunları, kısacası tüm ısıtma ve sıcak su sistemine ait her türlü sorunu kapsıyor. Şikâyet Bölümü tüm bu sorunları koşulsuz müşteri memnuniyeti ile çözmeyi amaçlıyor.