Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Mahallede Dizayn’ım olacak

“Modern Nalbur” konseptiyle, mahallelerde özellikle kadınların ihtiyaçlarına cevap vermeyi amaçlayan “DİZAYN’IM” markasının ilk model mağazası, 03 Eylül 2013 Salı günü düzenlenen bir etkinlikle açıldı. Mir Holding’e bağlı Dizayn Grup bünyesinde faaliyet gösterecek ve Dizayn Grup’un perakende sektörüne girişini sağlayacak DİZAYN’IM projesi büyük ilgi topladı. 

Mir Holding Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Mirmahmutoğulları, Başkan Yardımcısı Adil Mirmahmutoğulları, Yönetim Kurulu Üyeleri Kürşat Tüzmen, Hilmi Güler ve Mustafa Açıkalın’ ın hazır bulunduğu açılış, yönetim kurulu üyeleri ve  Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün tarafından yapıldı.  

“MAHALLE EKONOMİSİNE KATKI YAPACAĞIZ, 5 BİN KİŞİYİ İSTİHDAM EDECEĞİZ”
Mir Holding Yönetimi Kurulu Başkanı İbrahim Mirmahmutoğulları, kaybolan mahalle kültürünü yaşatmaya katkı sunmanın yanı sıra, mahalle ekonomisine de katkı yapacak yeni bir konseptle bu alana giriş yaptıklarını, DİZAYN’IM adlı kaliteli ve ucuz nalbur zincirlerinin ağırlıklı bayanlara hitap edeceğini belirtti. “Toplam alan büyüklüğü 300 ila 500 metrekare arasında olacak bu mağazalarla, ilk etapta 10, ardından 100, devamında da 500 ve 1000 şube psikolojik sınırını aşmayı hedefliyoruz. 1000 adet rakamına ulaştığımızda toplamda 5 bin kişiye istihdam sağlayacağız” diye konuşan Mirmahmutoğulları, “Her mağaza için rafların içindeki ürünler dâhil 1 milyon liralık yatırım ön görüyoruz. Mağaza başına 2 milyon liralık ciro hedefliyoruz. En ucuz bizde olacak diye bir iddiamız yok. Müşteride kaliteyi değerinde aldığı hissi uyanmalı” dedi.  

MAĞAZA RAFLARINDA 3 BİN, DİJİTAL RAFLARDA 50 BİN ÜRÜN YER ALACAK
Mağazalarda, raflardan, 13  ana kategoride ve 105 alt kategoride, 3000 çeşit ürün alınabilecek. Ürünlerin tamamı TSE ve elektrikli ürünler CE belgeli olacak. Standart dışı, risk barındıran ürünler bulunmayacak. Dijital mağazada ise, 50.000 çeşit ürün sergilenecek ve pek çok banyo, mutfak ve WC alternatifleri olacak. Dijital mağazadan piyasa fiyatlarının altında, pek çok ürün temin edilebilecek.

DİZAYN’IM zincirlerinde satış sonrası hizmet de verilecek. Islak hacimlerin renovasyonu,  banyo ve mutfak kurulumu yapılacak. Hatta çilingir hizmeti, anahtar kopyalama, batarya kaçağı giderme, batarya  değişimi, cam takılması, matkap isleri, elektrik tesisatı, su kaçak tespiti gibi evlerde sıkça yaşanan sorunlara da çözümler sunulacak.  

Ortaya konan konsept ile, dünyada da benzeri olmayan bir çalışmaya imza attıklarını söyleyen Mirmahmutoğulları “önce İstanbul Avrupa yakasında,  sonra Asya yakasına,  sonra tüm Türkiye’de,  daha sonrada dünyaya açılma hedeflerinin olduğunu” söyledi.