Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Minamal lüksizm ile yaşam kalitesini yükselten mekanlar

2014 eşiğinde global trend tahmin uzmanlarının yaptığı değerlendirmeler, ‘rahatlatan ve enerjiyi yükselten lüksizm’ temasının altını çizer nitelikte. Bu doğrultuda Sem Mimarlık bünyesindeki en önemli dünya markalardan biri olan Valcucine de, sadelik taşıyan, düşünceye odaklayan ve içinde yaşam isteği yaratan mekanlara yönelik yeni yaşam alanı tasarımlarıyla bu tezi destekliyor.

Sanatsal dokunuşları, üstün teknolojinin getirdiği fonksiyonlar ve üretim kalitesiyle birleştiren, sonuç olarak ortaya daima seçkin ve VIP statüsünde tasarımlar ortaya koyan Valcucine, sadece bir mutfak markası olmanın çok ötesinde; fonksiyonel yaşam alanları kurgulayarak mutfaktaki üretim çizgisini evin her alanına taşımakta.

Valcucine Living olarak bilinen bu koleksiyonlarla 2014 trend tahminlerinin anahtarını elinde tutan Valcucine’de, geniş kullanıma odaklanmış, değişken geometrik şekillerden oluşmuş, modüler-kişiselleştirilebilir saklama ve sergileme üniteleri, raflar, çalışma alanları, açık ve ferah oturma alanları yaratabiliyorsunuz. Valcucine Living, günümüz modern insanının hem fonksiyon hem sadelik hem de lüks beklentisini gerçek anlamda birleştirerek ferah ve aydınlık ev atmosferleri hazırlıyor. 30 yıllık know-how ve deneyimini, geleceğin yaşam alanlarını hazırlamak için de kullanan Valcucine Living, yenilikçi ve tüketici sağlığını ön planda tutan Valcucine kalite anlayışını sürdürüyor. Değişen ihtiyaçların çözümlerini yaşam alanında görmek isteyen ev lüksistlerinin ilk tercihi olan Valcucine Living, 2014 mekanlarının değişmez markası olmaya aday.