Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Cersaie Fuarı’nın yenilikçi yüzü Kale

İtalya’nın Bologna kentinde 23-27 Eylül 2013 tarihlerinde düzenlenen Cersaie Fuarı’na, Türkiye ve İtalya’daki tesislerinde ürettiği seramik koleksiyonları ve yenilikçi banyo serileri ile katılan Kale Grubu; toplam 1100 metrekarelik iki ayrı standında, yapıların her türlü ihtiyacına yönelik işlevsel ve estetik çözümleri sergiledi. Çanakkale Seramik, Kalebodur, Edilcuoghi, Edilgres ve Campani markalarının yer aldığı stantlarda, ziyaretçiler için rahat dolaşım alanları oluşturan Kale Grubu; sergilediği ürün ve serilerin en güzel ifadeleriyle hayalleri süsleyen ambiyanslara dönüştürülmesini sağlayarak, alternatif kullanım alanlarından örnekler sundu. 

Edilcuoghi ve Edilgres markalarının yeni ürünlerini 700 metrekarelik stantta sunan Kale Grubu, Campani markasının yeni serilerini de galeri konseptiyle sergiledi. Edilcuoghi Colorboard serisinin yeni ürünlerinin yer aldığı stantta, ev teması işlendi. Stantta, 4 ayrı koleksiyon ve (80×80 cm dahil) 7 çeşit ebat ile toplam 34 ürün sunuldu. Edilgres bölümünde ise Stonelab ve Woodlab koleksiyonlarının yeni ürünleri, otel teması işlenerek anlatıldı. Edilgres, 6 seri, toplam 7 ebatta 54 teknik ürün ile fuarda yer aldı.

“İTALYAN SERAMİK ENDÜSTRİSİ İLE KÖKLÜ İŞBİRLİĞİMİZ DAHA DA GÜÇLENDİ”
Kale Grubu’nun, seramik sektörünün dünyadaki en önemli buluşma noktası olan Cersaie Fuarı’na katılan ilk Türk firması olduğunu belirten Kale Grubu Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı İhsan Karagöz, “1987 yılından bu yana Cersaie Fuarı’nda yer alan Kale Grubu’nun, İtalya’daki seramik endüstrisi ile uzun yıllara dayanan köklü işbirliği, ülkenin seramik üssünde yaptığı marka yatırımıyla daha da güçlendi” dedi.

Türk seramik sektöründe açık ara liderliğini koruyan Kale Grubu’nun, bu alandaki pazar payını yüzde 30’a çıkardığını vurgulayan İhsan Karagöz, “Çanakkale Seramik, Kalebodur markalarının yanı sıra İtalya’da satın aldığı Edilcuoghi, Edilgres ve Campani markalarıyla hızla büyüyen Kale Grubu, uluslararası seramik pazarının en önemli oyuncularından biri haline geldi. Trend belirleyici, işlevsel, çevreye dost, kaliteli ve özgün tasarım anlayışını simgeleyen yenilikçi ürünlerle Cersaie’ye farklılık getiren Kale Grubu; bugün Avrupa’da 3’üncü, dünyada da 12’nci sırada yer alarak Türkiye’nin global marka yaratma yolundaki yeni oyuncusu olarak sahaya çıkıyor” diye konuştu.