Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Demirdöküm ve Vaillant 22. Kalite Kongresi’nde deneyimlerini paylaştı

KalDer tarafından düzenlenen 22. Kalite Kongresi’nin ana teması “Mükemmelliği Paylaşmak” olarak belirlendi. Kongrede mükemmellik yolculuğunda mesafe kat etmiş yerli ve yabancı kuruluş temsilcileri deneyimlerini, uygulamaları da içine alacak geniş bir perspektiften katılımcılarla paylaştı.

Kongre’de, Dr. Axel Busch “Müşteriler İçin Değer Katma” başlıklı oturumda iklimlendirme sektöründe 60. yılını kutlayacak olan DemirDöküm ve yine alanında dünyanın dev markalarından olan Vaillant’ın konuya ilişkin görüş ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı.
Sunumunda, Vaillant Group hakkında bilgiler veren Dr. Busch, kaliteli ürün hizmet ve sistem sunan bir marka olarak Vaillant Group’un 50’den fazla ülkede satış ve servis organizasyonu ile yer aldığını vurguladı. Kombi ve şofbenin mucidi Vaillant’ın ısıtma soğutma alanındaki üstün teknolojili ürünleri hakkında da bilgi verdi. Daha sonra Vaillant Group Türkiye yapılanması ve 2007 yılında DemirDöküm’ün satın alınması sonrasında yaşanan entegrasyon süreçleri, DemirDöküm ve Vaillant’ın pazardaki faaliyetlerini katılımcılarla paylaştı. Yüzde yüz müşteri memnuniyeti hedefiyle hayata geçirilen Müşteri İlişkileri Yönetimi uygulamalarında sağlanan başarılar hakkında da bilgi verdi.
Dr. Axel Busch konuşmasını şöyle tamamladı; “Modern dünyada tüketici ihtiyaçları her geçen gün değişmekte ve beklentiler yükselmekte. Bilinçli tüketiciler kaliteyi bir lüks olarak değil temel standart olarak görüyorlar. Bu yüzden Vaillant Group Türkiye’de kalite anlayışı sadece ürünleri değil, üretim, süreçler, çalışanlar ve satış sonrası hizmetleri de içine alan bir bakış açısını içerir. Bu üstün kalite anlayışı sayesinde müşterilerimizi memnun etmenin de ötesinde onları şaşırtmayı dahası onları hayran bırakmayı hedefliyoruz. Markalarımızın sağladığı başarılı grafik bu çalışmalarımızın doğru yolda olduğunu bizlere gösteriyor. ”