Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Rockwool Türkiye Direktörü Taner S. Şahin

[kutusag=3994]Yılın ilk yarısını operasyonel ve stratejik planlamamızı yaparak geçirdik ve Rockwool olarak karşılamak zorunda olduğumuz beklentilere en üst seviyede cevap verebilecek bir yapılanma oluşturduk. Aktif satış faaliyetlerimize ise son çeyrekte başladık ve kendimize temel odak olarak proje pazarını belirledik. Yıl sonu itibariyle gayet pozitif bir trend yakaladık ve bu yıl içerisinde sevkiyatı tamamlanacak olan 50’den fazla büyük çaplı projenin çözüm ortağı olarak hizmet verdik. Aynı zamanda önümüzdeki yıl için çalışma şansı yakalayacağımız birçok projenin tasarım ve çözüm sürecinde aktif halde bulunmaktayız. Özellikle taş yünü yalıtım konusunda birçok noktada tecrübe ve bilgi aktarımı sağlayarak projelerde etkili çözümler oluşturulmasına destek verdik. Bu noktada sadece taşyünü panel satan bir tedarikçi olmaktan çok yalıtım sürecinin tamamında teknik destek ve yönlendirme sağlayacak bir rol üstlendik.
 Yeni ürünlerle ilgili çok başarılı bir süreç geçirdik, İstanbul içerisindeki birçok projeye ek olarak özellikle Türkiye’nin en büyük mantolama projesinde Altın Oran’da çift yoğunluklu mantolama ürünümüz tercih edildi ve çok ciddi bir kısmında başarıyla uygulandı. Bizler için Avrupa pazarında standart ürün haline gelmiş bu ürünümüzü Türkiye pazarıyla etkili şekilde buluşturmuş olmak en önemli hedefimizdi.

YALITIM SEKTÖRÜNDE ÜRÜN VE UYGULAMA KALİTESİ KONUSUNDA HASSASİYET ARTMALI
Yalıtım sektörü büyüme ve hacim açısından organik trendini bu yılda devam ettirdi ve önümüzdeki yıllarda da bu pozitif gidişte bir değişiklik olacağını düşünmüyoruz. Ancak her fırsatta belirttiğimiz üzere bizim en çok altını çizmek istediğimiz konu hacimsel büyümenin ürün kalitesi, uygulamaları ve özellikle denetimlerine yansıtılarak kontrollü bir şekilde devam etmesi.
 
2014 yılında özellikle sektörün lokomotifi olan mantolama kısmında taşyünü için çok daha pozitif bir trend olacağını düşünüyorum. Yangın güvenliği için gerekli olan yasal zorunluluk, taşyününün daha erişilebilir bir malzeme olmasıyla birleşerek pazarda kartopu etkisi yaratacak ve hacim artışı getirecektir.
 
2014 HEDEFİMİZ TÜRKİYE PROJE PAZARININ YÜZDE 30’U
Marmara Bölgesi proje pazarındaki ciddi etkinliğimizi koruyarak toplam Türkiye büyük proje pazarının yüzde 30’luk bir kısmının taşyünü tercihi olmak istiyoruz. Bunun yanısıra sistematik bir şekilde bayi yapılanmamızı şekillendiriyoruz. Bizimle birlikte hem hacimsel hem stratejik olarak büyüyecek ve aynı vizyonu paylaşacak başarılı firmalarla ortaklık anlaşmalarımızı tamamlıyoruz.
 
2014 için en büyük ürün yeniliğimiz ise Teras Çatı grubunda çıkaracağımız yenilenmiş Roofrock Professional serisi. Türkiye pazarının ihtiyacı için reçete olarak tasarladığımız ürün grubumuz, son derece etkili çözümler sağlayacak ve maliyetlere pozitif şekilde etki edecek. Geçtiğimiz yıl stratejik olarak çatı grubunda pasif kalmıştık ancak bu yıl Teras Çatı ve bizim için hareketli bir yıl olacak.