Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Berdan Civata tescillenmiş kalitesiyle havalimanlarında

Ürettiği cıvata, somun ve saplamaları korozyona karşı korumak, müşteri ihtiyaç ve isteklerine göre kaplamak üzere bünyesinde elektro galvaniz, sıcak daldırma galvaniz ve Çinko Lamelli kaplama tesislerini kuran Berdan Cıvata, ürünlerinin yüzde 50’sini ağırlıklı olarak Avrupa Birliği’nin sanayileşmiş Almanya, Hollanda, İspanya gibi ülkelerine ihraç ediyor.

Özellikle Rafineri ve Petrokimya sektöründe vana, boru sistemlerinde, basınçlı kap ve kazanların flanşlarında sıkça kullanılan, BOTAŞ, İGDAŞ, TÜPRAŞ, PETKİM şartnamelerine uygun üretilmiş çift somunlu ASTM A193 Gr B6 – B7 – B8 – B16 gibi yüksek sıcağa ve basınca dayanıklı veya sıfır altında  -50 / -100 ⁰C gibi soğuk bölgelerde kullanılan ASTM A320 L7 ve L7M gibi düşük sıcaklık şartlarına dayanıklı yüksek mukavemetli saplamaların üretimi Berdan Cıvata’nın uzmanlık alanlarından birisi haline gelmiş bulunuyor.
TSE, GOST, ISO 9001, CE, TUCSAmark ve basınçlı kaplarla ilgili AD 2000 W belgelerine sahip Berdan Cıvata San. A.Ş Türkiye’nin cıvata ve somun sektörünün en zengin test laboratuarlarından birine sahip. Bu laboratuara 2 yıllık bir çalışma sonucu Türkak’tan DIN 17025’e göre Akreditasyon Belgesi’ni de almış bulunuyor. Berdan Cıvata Türkiye’de sektörün ilk CE Belgesi, ilk TUCSAmark Sertifikası ve ilk AD 2000W Belgesi’nin sahibi olduğu gibi ayrıca Türkiye’de yine bu sektörde laboratuarı DIN 17025’e göre Akredite edilen ilk cıvata somun fabrikası.


SABİHA GÖKÇEN VE ATATÜRK HAVALİMANLARINDA BERDAN TERCİH EDİLDİ
Cıvataların doğru sıkılabilmesini sağlamak üzere Sürtünme Katsayısı Tespit Cihazı yatırımı ile zengin test laboratuarını daha da zenginleştiren Berdan Cıvata, Türkiye’de asitsiz ve bu nedenle Hidrojen Kırılganlığı Riski Sıfır ilk sıcak daldırma galvaniz tesisini kurmuş bir firma.

Berdan Cıvata Türkiye’de ve Avrupa’da “Çılgın Projeler” için büyük boyutlu bağlantı elemanları üreten bir firma olarak da tanınıyor.

• Mersin-Kıbrıs Su Temin Projesi’nde denizin 250 m altında, 80 km boyda polietilen boruları birbirine bağlamak için kullanılan paslanmaz saplama ve somunlarını,

• 7 saatlik mesafeyi 3,5 saate düşüren İstanbul-İzmir Otoyol Projesi’nin müteahhitlerinin tüm daldırma galvanizli 10,9 kalite cıvata ve saplamalarını,

• Aynı otoyolun 2,7 km boydaki İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’nün ayaklarında kullanılan 10 m boyda M110 çapta yüksek mukavemetli Japon (IHI) Köprü Firması’nın ankerajlarını,

• Sabiha Gökçen Havalimanı Habom (Bakım Onarım Hangarları) Projesi kapsamında 2,5 m boylarda M120’ye kadar çaplarda, 5 somunlu ısıl işlemli ankerajlarını,

• Yeşilköy Atatürk Havalimanı yeni kargo binalarının ankeraj, saplama ve somunlarını üreten Berdan, Türkiye’nin en büyük ikinci havalimanı olacak olan Çukurova Havaalanı alt ve üst yapı bağlantı elemanlarında çözüm ortağı olma yolunda çalışmalarını başarı ile sürdürüyor.