Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Su tüketiminde şeffaflık

Avrupa Su Etiketi (European Water Label) sertifikasını alan Artema, enerji miktarını gösteren etiketler gibi, su tüketimini belirten etiketi kullanmaya başlayarak, müşterisiyle doğrudan iletişime geçecek. Türkiye’den bir markaya ilk kez verilen Avrupa Su Etiketi sertifikası, bundan böyle Artema ürünlerinin ambalajlarına yerleştirilerek, kullanıcıya, armatürün su tüketim seviyesini gösterecek.

Su tüketimi konusunda şeffaflığı amaçlayan ve tasarruflu ürünleriyle öne çıkan Artema; inovatif ve teknolojiyi yakından takip eden banyo ve mutfak aksesuvarlarının yanı sıra, çevrecilik anlayışıyla da standartları zorladığını kanıtlıyor. İlklerin markası Artema, etiketler aracılığıyla, kullanıcılara objektif bilgi vermeyi hedeflerken, tüm dünyada Avrupa Su Etiketi sahibi olan sayılı markalardan biri oluyor.

Artema, Blue Life adını verdiği anlayış doğrultusunda tüm üretim, tasarım ve yönetim süreçlerinde enerji ve doğal kaynak tüketiminin ve karbon salımının azaltılmasına özen gösteriyor. Avrupa Su Etiketi; doğal kaynakların korunması için geleceğe yatırım yapan Artema’nın, dünyaya sürdürülebilir katkılarda bulunduğunu gösteriyor. İlk kez 2011 yılında üreticilere verilmeye başlanan Avrupa Su Etiketi sertifikası, çevre dostu banyo ve mutfak ürünlerinin tüketiciyle buluşmasında önemli bir rol oynuyor.