• Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
İnşaat Dünyası Dergisi   İnşaat Dünyası Dergisi
 
İnşaat Dünyası
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İnşaat Dünyası
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

Bürotime 2014’ün ilk altı ayında ihracatının yüzde 28’ini Ortadoğu’ya gerçekleştirdi 

Genel
2 dakikada okuyabilirsiniz
A A

Sektöründe dünyanın ilk 10 firmasından biri olma hedefi doğrultusunda yurt içi ve yurt dışı çalışmalarını hızla sürdüren Bürotime, 2014 yılının ilk altı ayında ihracatının yüzde 28’ini Ortadoğu’ya, yüzde 26’sını Afrika’ya, yüzde 25’ini Avrasya’ya ve yüzde 21’ini Avrupa’ya gerçekleştirdi.

Orta Anadolu İhracatçı Birlikleri (OAIB) tarafından “2013 yılında en çok ihracat yapan ofis mobilyaları üreticisi” unvanına layık görülen Bürotime’ın 2013 yılında en çok ihracat yaptığı ülkeler ise Suudi Arabistan, Irak, Libya ve Mısır oldu.
İhracatının yaklaşık yüzde 50’sini bu ülkelere gerçekleştiren Bürotime, ürün alışkanlıklarının yakın olduğu Ortadoğu ülkelerinde Avrupa’ya kıyasla daha uygun olan fiyatlarıyla tercih sebebi.

SUUDİ ARABİSTAN VE KAZAKİSTAN’A İHRACAT ARTACAK
2002 yılında ilk yurt dışı satışını gerçekleştiren Bürotime, bugün beş ana bölgede olmak üzere, dünyanın dört bir yanına ihracat yapıyor. 2013 yılında açılmış olan Saraybosna mağazasıyla ihracat hedef pazarlarında franchise odaklı bir büyümenin temellerini atan Bürotime’ın hedefi, öncelikli pazarlardan Suudi Arabistan ve Kazakistan’ın Türkiye ile yüksek ihracat alışkanlığını geliştirmek ve bu ülkelerde Bürotime pazar payını artırmak.

Bürotime’ın şu an Kazakistan, Bosna Hersek, Gürcistan, Mısır ve Tunus olmak üzere beş ülkede franchise yapılandırması bulunuyor. İhracat portföyünü artırmayı düşündüğü ve önümüzdeki dönemde franchise yapılandırmasıyla büyümeyi hedeflediği pazarlar arasında ise Almanya, Fas, Güney Afrika, Rusya, İngiltere, Kenya ve Suudi Arabistan yer alıyor.

PaylaşTweetPaylaşGönder

İlgili İçerikler

Knauf Pazar ve Marka Yöneticisi Özge Erol pazarlama stratejilerini anlattı
Marka

Knauf Pazar ve Marka Yöneticisi Özge Erol pazarlama stratejilerini anlattı

İstanbul Uluslararası Finans Merkezi’nde Doka imzası
Çözüm Ortağı

İstanbul Uluslararası Finans Merkezi’nde Doka imzası

TMS Grup Yönetim Kurulu Başkanı Kubilay Tüfekçi’den 2021 sektör öngörüsü
Gündem

TMS Grup Yönetim Kurulu Başkanı Kubilay Tüfekçi’den 2021 sektör öngörüsü

Takip Edin

Dijital Dergi

Göz At

Knauf Pazar ve Marka Yöneticisi Özge Erol pazarlama stratejilerini anlattı
Marka

Knauf Pazar ve Marka Yöneticisi Özge Erol pazarlama stratejilerini anlattı

İstanbul Uluslararası Finans Merkezi’nde Doka imzası
Çözüm Ortağı

İstanbul Uluslararası Finans Merkezi’nde Doka imzası

TMS Grup Yönetim Kurulu Başkanı Kubilay Tüfekçi’den 2021 sektör öngörüsü
Gündem

TMS Grup Yönetim Kurulu Başkanı Kubilay Tüfekçi’den 2021 sektör öngörüsü

  • Dijital Arşiv
  • Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
Ezgi Yayıncılık
Tel: +90(212) 218-18-22

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

error: