Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Akçansa’nın altı aylık satış geliri 712 milyon TL

[kutusag=4132]Sabancı Holding ve HeidelbergCement ortaklığıyla faaliyet gösteren Türkiye’nin lider yapı malzemeleri şirketi Akçansa, 2014 yılının altı aylık finansal sonuçlarını kamuoyuna duyurdu. 30 Haziran 2014 tarihi itibarıyla açıklanan finansal sonuçlara göre Akçansa, yılın ilk yarısında 712 milyon TL net satış geliri elde etti. Altı aylık vergi öncesi dönem karı 169 milyon TL olarak gerçekleşen Akçansa, toplamda 138 milyon TL net kâr elde etti.

HAKAN GÜRDAL: “SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜME ODAK NOKTAMIZ…”
Türkiye Çimento Müstahsilleri Birliği’nin (TÇMB) açıkladığı son rakamlara göre, 2014 Mayıs sonundan itibaren iç pazardaki büyüme ise yüzde 14 olarak gerçekleşti.

2014’ün ilk yarısını değerlendiren Gürdal, “2014’ün ikinci yarısında özellikle lider olduğumuz pazarlarda kentsel dönüşüm ve altyapı projelerinin Akçansa’yı olumlu etkileyeceğine inanıyorum” dedi.

“SEKTÖRDEKİ LİDERLİĞİMİZ, MÜŞTERİ ODAKLI İNOVASYON ÜZERİNE KURULU”
Global bir oyuncu olarak Türkiye ve dünyada aynı yenilikçi bakış açısıyla ilerlediklerini belirten Gürdal, “Çimento sektörüne, müşteriye değer yaratarak katma değeri paylaşabileceğimiz uzun vadeli bir bakış açısıyla yaklaşıyoruz. Türkiye’de çok prestijli projelerde tedarikçi olarak yer alıyoruz. Akçansa’da son dönemde, bu pazarların ve bu projelerin ihtiyacı olan özel ürünleri ve hizmetleri geliştirmek üzerine yoğunlaştık. Katma değer yaratmak anlamında spesifik olarak o projede neye ihtiyaç duyuluyorsa o ihtiyacı tam olarak karşılayabilecek ürünü ve servisi geliştiriyoruz. Müşteri odaklı inovasyonlara yöneliyoruz. Bunun sonucunda, sektördeki liderliğimiz ve başarımız sürdürülebilir bir hal alıyor” şeklinde konuştu.