Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Pekin Yeni Havalimani Terminal Binası

ADP mühendislik (ADPI) tarafından teklif kazanan planlama düzenine dayalı olarak ADPI  ve ZHA, dünyanın en büyük havalimanı yolcu terminali, Daxing Pekin havalimanı terminali inşası için Pekin’in yeni Havalimanı Başkanlığı önderliğinde dizaynını tamamladı.

2011 uluslararası ihalesinin devamında, 2014 yılı Ocak ayında Pekin Yeni Havalimanı Başkanlığı bir ortaklık ihalesiyle grup üyeleri Buro Happold, Mott MacDonald ve EC Harris bir araya getirerek ADPI ve ZHA’yı bir ‘Ortak Tasarım Ekibi’ adı altında şirketleri birleştirdi.

Pekin’in planlanan ölçüde gelişmekte olan Capital havalimanı ile birlikte yeni havalimanı, dünyanın en hızlı büyüyen havacılık sektörüne hizmet edecek, dünyanın ekonomik ve kültürel merkezlerine ulaşımı sağlayacak. Başlangıçta, yılda 45 milyon yolcusunu ağırlayacak olan yeni havalimanı her gün değişen uçak ve yolcu trafiği konfigurasyonlarına bağlı olarak, uyarlanabilir ve sürdürülebilir olacak. Multi-model (çok yönlü) bir ulaşım ağına entegre olmuş bir şekilde, bölgeye ve ulusal demiryollarına, hatta Gaotie yüksek hızlı tren istasyonuna direkt bağlantı ve rahat ulaşım sağlıyor.

Yeni Daxing havalimanı bölgenin ekonomisinin gelişimini hızlandırıcı Tianjin ve Habeii illerini de içine alarak kilit bir merkez olacak. Ortak tasarım ekibi bütünleşme şeması ilkeleri, özünde, ihale esnasında Pascal+Watson, Buro Happord, Mott MacDonald ve EC Harris’de içine alarak ADPI ve Zana Hadid birleşik grubu tarafından geliştirildi.  

Konsept tasarım aşamasının tamamlanmasının ardından, proje artık Pekin Yeni Havalimanı Başkanlığı (BNAH) önderliğinde Yerel Tasarım Kurumu ekibi tarafından yürütülüyor.