Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Ankara’nın sembolü yenileniyor

Türkiye’nin ikinci, Ankara’nın ise ilk alışveriş merkezi, şehrin adeta mihenk taşı, sembolü olarak önemli bir yere sahip olan Atakule, Atakule GYO tarafından yeniden yapılıyor.

Sektördeki öncü, girişimci ve dinamik kimliği ile doğru, karlı ve fark yaratan özgün projelere imza atan, iş ortakları ve çalışanlarına artı değer kazandırmayı misyon edinen, köklü ticari tarihçesi ve sağlam finansal yapısı ile Türkiye’nin lider ve güvenilir kurumlarından olan Atakule GYO; her biri kendi alanında yetkin kadrosu ile geçmişten gelen uzmanlığını Atakule’nin değerlerini geleceğe taşıyacak, Ankara’nın ve Türkiye’nin değişen taleplerine adapte olacak bir şekilde çalışmalarını yönetiyor.

Piyasa beklentilerini doğru analiz ederek, dünya standartlarında özgün projeler hayata geçiren Atakule GYO, yenileme çalışmalarını bu önemli simgeyi bulunduğu bölgeye ve Türkiye’ye hem istihdam sağlayacak, hem gayrimenkul anlamında değer katacak, hem çağdaş ihtiyaçlara en iyi karşılığı verecek, hem de ekonomiye önemli bir ivme kazandıracak şekilde yürütüyor.
Tüm bu çalışmalarını 80 ülkede 58 binden fazla çalışanıyla, ticari gayrimenkul üzerine yönetim ve danışmanlık hizmetleri sunan JLL Türkiye ile yürüten Atakule GYO’nun Atakule’nin yeniden yapılması ile ilgili yürüttüğü bu önemli süreç 2016 yılının son çeyreğinde tamamlanacak.

ANKARA’NIN KALBİNDE BİR KONUM
Ankara’nın merkezinde, kentin en özel parklarından biri olan Botanik Park manzaralı bir tepeye kurulan Atakule, bölgenin önde gelen galerilerine, uluslararası büyük önem taşıyan elçilik binalarına, yeşili ile doğanın güzelliklerini kente taşıyan parklara ve Ankara’nın en köklü ailelerine ev sahipliği yapan, şehrin önde gelen yerleşim bölgesi Çankaya’da yer alıyor.

AYRICALIKLI VE ÇAĞDAŞ MİMARİNİN DOĞAYLA BULUŞMASI
A Tasarım Mimarlık’ın tasarım çalışmalarını yürüttüğü Atakule kendi alanında ayrıcalıklı ve çağdaş mimarisi ile de fark yaratıyor. Alışveriş meydanını saran cam dış cephe göz alıcı ve modern bir tasarım anlayışı sergilerken, ziyaretçilere yaşatılan benzersiz yaşam anlayışı ve ayrıcalıklı deneyimler de tüm şeffaflığı ile hayata bağlanıyor, yaşamla bütünlük oluşturuyor. Dokusu bozulmadan, daha da zenginleştirilen Atakule’de yer alan Botanik Park çağdaş mimarinin doğayla buluşmasındaki en güzel ve en özel örnek olarak, Ankaralılara ve şehri ziyaret edenlere eşsiz bir keyif alanı sunuyor.

Bölgenin dokusu korunarak, var olduğu alana değer katacak şekilde, incelikle detaylandırılan Atakule’nin yeni yüzü bir  alışveriş merkezinden öte çağdaş mimarisi ile fark yaratan, özel tasarım anlayışı ile hayatla bütünleşen, doğa ile iç içe ayrıcalıklı bir konsept sunan “yaşam merkezi” olacak.

200 milyon TL’lik bir yatırım ile yeniden yapılan Atakule, Ankara’nın ve şehri ziyaret edenlerin sosyal yaşamdan sanata, alışverişten yeme içmeye kadar tüm ihtiyaçları özenle düşünülerek yapılandırılıyor. Kurgulanan ürün ve marka karması ile sadece Ankalaralıları değil şehri ziyaret eden herkesi ağırlamaya hazırlanan Atakule’nin, yılda 4,5 milyona yakın kişi ağırlayarak minimum 500 milyon TL’lik bir ciro elde etmesi hedefleniyor.