Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

İSİMLERİNİ DÜNYACA ÜNLÜ SANATÇILARDAN ALAN SERİ

[kutusol=4796]Laminat parke üretiminde Avrupa’nın en büyük 5 üreticisinden biri olan Kastamonu Entegre’nin yeni parke serisi Boutique, konforu, kaliteyi, kalıcılığı ve estetiği bir arada sunuyor. Rivera, Lorenzo, Picasso, Dali, Da Vinci, Acapulco, Goya olmak üzere yedi üründen oluşan seri, isimlerini dünyaca ünlü sanatçılardan alıyor.

Uzun ömürlü yüzeylere yönelik, ileri teknoloji ile üretilen Boutique serisi, mekanlara alışılmışın dışında bir estetik kazandırıyor. Bu seri aynı zamanda antibakteriyel oluşu ile özellikle yüksek hijyen gerektiren kreş ve sağlık kuruluşlarından, restaurant, cafe, otel gibi yüksek trafikli alanlar ile modern döşenmiş dairelere kadar geniş bir kullanım alanı sunuyor. 

Kastamonu Entegre’nin, ahşabın doğallığını mekanlara yansıtan laminat parke ürünleri, kentsel yaşam, yoğun tempo ve bunların beraberinde getirdiği yaşam taleplerine yönelik tüketicinin tercihlerine cevap veren, yalın, kullanışlı, estetik, kaliteli tasarımları ve renkleriyle ön plana çıkıyor. 

Kastamonu Entegre Marka ve Kurumsal İletişim Müdürü Naci Güngör, Boutique serisinin en önemli özelliğinin antibakteriyel oluşu ile yaşam alanlarına hijyen getirdiğini belirterek şunları söyledi: “Dünyanın en büyük parke üreticilerinden biri olarak, iddialı ürünlerimize bir yenisini ekledik. Boutique serisi ile yaşam alanlarına sadece yeni bir tarz katmakla kalmıyor, sevdiklerimiz için sağlıklı alanlar yaratıyoruz. Ekoteks Laboratuvarı`nda yapılan testler sonucunda, Hijyen+ özelliğine sahip Boutique serisi üzerinde, 24 saat içerisinde görülmesi beklenen bakteriyel aktivitenin %99,9`a kadar engellendiği ispatlanmıştır.”