Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

CANDY HOOVER GROUP 1 MİLYAR AVROLUK CİROYLA AVRUPA EV CİHAZLARI PİYASASININ EN HIZLI BÜYÜYEN ŞİRKETİ

[kutusol=5073] Fumagalli ailesi tarafından yönetilen ve tamamıyla özel bir şirket olan Candy, son yıllarda yüz yüze kaldığı kriz sonrasında yatırım ve tüketicide önemli bir geri dönüşün yaşandığı bir piyasada liderliğini ve büyüme kapasitesini sağlamlaştırdı. 2015 yılında kaydedilen olumlu rakamlardan sonra ve ilk çeyrekte şirketin
% 8’den % 11’e yükseldiği 2016’da elde edilen önemli başarıdan sonra Grup 2017’de gelirlerinde %10’luk bir artış bekleniyor.

Candy’nin başarısının sırrı; farklı tüketicilerin ve piyasaların tercihlerini yakalamak amacıyla işletme planı üzerine yoğunlaşması ve stratejik ürün grupları ve markaları (Candy, Hoover ve Rosières) kullanarak farklı piyasalara nüfuz etme becerisi. Dört stratejik faaliyet alanı Candy’nin sunduğu hizmetlerin temelini oluşturuyor: Yıkama, Ankastre, Küçük Beyaz Eşyalar ve Soğutma.

Odaklanma kapasitesi ve etkin bir konumlandırma stratejisinin yanı sıra başarı unsurlarından biri kendini, pazar payı açısından İtalya’da % 46,8, Fransa’da % 44.6 ve Rusya’da % 44.6 oranına sahip olduğu akıllı cihazlar ve beyaz eşyada Candy Grubu öncü şirket ve mutlak lider haline getiren, yüksek inovasyon ve teknoloji atılımıyla ortaya koyuyor.[kutusag=5074] 

Grup, Avrupa’da başarılı olan satış modelini diğer coğrafi bölgelerde tekrarlayıp, bu modeli ihraç edecek. Bunu gerçekleştirmek için kısa süre önce Candy’nin Avrupa Kıtası Müdürü olan Semmy Levit Ticari Operasyonlar Müdürü olarak atandı ve Levit, beyaz eşyada önemli gelişme potansiyeli gösteren bir bölgede Grup stratejilerini geliştirmek amacıyla Rusya ve Ortadoğu’yu kendi sorumluluk alanına kattı.

Candy Grubu aynı zamanda, beyaz eşyada Çin’in lider üreticilerinden ve dağıtımcılarından biri olan Meiling ile geçtiğimiz Mart ayında imzalanan stratejik ortaklık sayesinde Çin piyasasındaki varlığını güçlendirdi. Bu iş ortaklığının amacı iki katmanlıdır. Gelecek 3 yıl içinde Çin’de 4 milyon ürün satma hedefiyle, çamaşır makineleri piyasasındaki konumunu güçlendirmek ve mutfak beyaz eşya piyasasında Grubun büyüme stratejisi içinde önemli bir gelişim alanı olan, Avrupa’daki buzdolabı piyasasında stratejik bir ortaklık başlatmak.

2017-2019 Candy Sektör Planı gelecek 5 yıl içerisinde 2 milyar avro kazanç elde etme hedefiyle Grubun inovasyon ve büyümesini yeniden canlandırmak için 105 milyon avro tutarında yatırım hedefliyor. Özellikle, öncelikli olarak Grup pazarlama ve iletişim alanlarında önemli yatırımlar planlıyor (2017’de 43 milyon avro yatırım yapılacak, sonraki 2 yılda % 50 artış bekleniyor). Candy Group CEO’su Beppe Fumagalli konuyla ilgili görüşlerini şöyle dile getirmektedir: “Candy Group, Avrupa’da ve dünyada gelişmeye ve İtalyan stilinin sembollerinden birini temsil etmeye devam edecektir. Gücümüz, tüm beyaz eşyalarımızdan başlayarak, daha inovatif ve teknolojik ürünler sunmamıza imkan sağlayan modernlikle, şirket tarihimizin temsil ettiği geleneği bir araya getirme becerimizde kendini ortaya koymaktadır. Vizyonumuz tüketicileri ve onların ihtiyaçlarını anlama konusunda öncü olmaktır ve bu bize ürün ve hizmet açısından onlara en iyisini sunmamıza olanak tanımaktadır.”