Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Artema

Türkiye’nin önde gelen sanayi toplulukları arasında yer alan Eczacıbaşı Topluluğu’nun Yapı Ürünleri Grubu’nun mutfak ve banyo aksesuarları markası Artema’nın temelleri Dr. Nejat Eczacıbaşı’nın 1979 yılında temelini attığı Artema Bozüyük üretim tesisleri ile atıldı. 1983’ün sonlarına doğru sıhhi tesisat armatürleri de üretmeye başlayan Artema, 1995’te faaliyet alanına banyo aksesuvarlarını ekleyerek, banyo ve mutfak armatürleri, duş sistemleri ile banyo aksesuvarları olmak üzere dört ana ürün grubunu müşterilerinin beğenisine sunuyor.

Yıllık 3 milyon adet armatür ve 2,5 milyon adet banyo aksesuvarı üretme kapasitesi bulunan Artema, ISO 9001 Kalite Sistem Sertifikası ve ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi sertifikasına sahip. Artema’nın TS EN 817 ve TS EN 200 standartlarına uygun olarak üretilen armatürleri, ihraç edildiği pazarlarda da onaylatılıyor. 5 kıtada 50’ye yakın ülkeye ihraç edilen Artema’nın önemli yurt dışı pazarları arasında ABD, Almanya, İngiltere, İsveç, Avustralya, BDT ve Ortadoğu ülkeleri yer alıyor. Artema; yönetim anlayışı, ürün kalitesi ve müşteri odaklı hizmet yaklaşımıyla, yalnız Türkiye’de değil, dış pazarlarda da hızla büyüyor.

PAZAR LİDERİ HEDEFİNİ DE BÜYÜTTÜ

Türkiye armatür pazarının lideri ve “Ulusal Kalite Başarı Ödülü” alan ilk markası olan Artema, iki yıl içinde pirinç döküm kapasitesini üç milyon adede ulaştırmayı ve 2015 yılına kadar pazar payını yüzde 50 büyütmeyi hedefliyor.

STANDARTLARI ZORLAYAN ÜRÜNLER

Mutfak ve banyoyu yeniden tanımlayan ve tasarımlarıyla farklılaşan Artema, çağa damgasını vuran tasarım kültürünü, özgün ve yaratıcı uygulamalarla banyodaki her ayrıntıya yansıtıyor.

Zengin ürün koleksiyonuyla farklı zevklere hitap eden, su ve enerji tasarrufu da sağlayan Artema gerçekleştirdiği dayanıklılık, sızdırmazlık, aşınma, kararmazlık alanlarındaki testleriyle de dünya standartlarını zorluyor. Armatür pazarında birçok ilki gerçekleştiren Artema, Avrupa standartları 210 bin ve Amerika standardı 500 bin olan aç kapa ürün testlerini armatürlerine tam 1 milyon 500 bin kez uyguluyor. Kararmazlık testi için standart 200 saatlik korozyon testini 720 saate, 25 bar ile uygulanan basınç testini ise 50 bara çıkarıyor.

İNOVASYON

Ar-Ge ve inovasyonu kurumsal bir değer olarak benimseyen Artema, çalışmalarına her yıl 30 milyon TL’lık kaynak ayırıyor. Yurt içi ve yurt dışında toplam 80 kişilik bir ekiple çalışan Artema, 5 milyon pirinç döküm kapasitesi ile Avrupa’nın önde gelen döküm merkezlerinden birine sahip.

*25 yıl sonra yeniden “Aç Kapa”

Şener Şen’in rol aldığı ve “Aç-Kapa Artema” sloganıyla hafızalara kazınan reklam filminden tam 25 yıl sonra, Artema bu kez Engin Günaydın’ın rol aldığı yeni reklam filmiyle tüketicinin karşısına çıkıyor. Artema’nın yeni reklam kampanyasında, sevilen oyuncu Engin Günaydın standartları zorlayan Artema armatürlerini bozmaya çalışan bir karakteri canlandırıyor. 1988 yılında Şener Şen’in rol aldığı reklam filmlerinden sonra dönem dönem farklı reklam kampanyaları yapsa da genel anlamda sessiz kalmayı tercih eden Artema başlattığı reklam kampanyasıyla yeni bir dönemin daha kapısını aralıyor.