Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Kale’nin su tasarrufu projesi büyüyor

Dünyanın azalan su kaynaklarına dikkat çekmek için sosyal paylaşım sitesi Facebook’ta “Dünyanın Profili Değişiyor” başlıklı bir uygulama başlatan Kale, katılımcıların ilgisiyle sosyal medyada akılda kalıcı bir çevre hareketine imza attı. Kale’nin Facebook’taki sayfasını beğenenlerin sayısı 116 bin kişiye ulaşırken, uygulama sayesinde sayfayı yeni beğenenlerin sayısı 70 bin kişiyi geçti. Katılımcıları insanlık için faydalı bir etkinliğe teşvik eden uygulamayı kullananların sayısı ise 13 bin kişiye ulaştı.

Faaliyetlerinin her aşamasında doğaya dost çözümler sunan Kale, su tasarrufu konusunda her kişi ve kuruluşun sorumluluğu olduğunu vurguladığı “Dünyanın Profili Değişiyor” uygulamasıyla, kullanıcılara farklı bir bakış açısı kazandırıyor. Türkiye’nin en tasarruflu ve çevreci klozeti Aquasmart ile yüzde 55 su tasarrufu sağlayan Kale’nin, su tasarrufunun önemini vurguladığı uygulamasına, katılımcıların ilgisi artıyor. Yarattığı çevreci etki giderek büyüyen Kale’nin, Facebook’taki uygulamasına katılanlar, TEMA Vakfı ile birlikte oluşturulan Aquasmart Ormanı’na da katkıda bulunmuş oluyor.