Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Medyanın gözdesi inşaat

İnşaat sektörü 2011’in ilk 9 ayında medyada en çok haberleştirilen sektörlerden biri oldu. Medya Takip Merkezi’nin ekonomideki öncü sektörleri değerlendirdiği analizinde inşaat sektörü 2011’in Ocak-Ekim ayları arasında medyada en çok görünen sektörler arasında 6. sırada yer aldı.

Sektör, yılın ilk 9 ayında toplam 219.381 defa haber oldu. Yaklaşık 20 milyon haber üzerinden yapılan araştırmada inşaat ve emlak sektörleri ilk 10’daki otomotiv, turizm, iletişim teknolojileri ve bilgi teknolojilerini geçerek 6. sırada yer buldu.

Araştırmaya göre en fazla haber olan sektör ise Enerji oldu. 286.316 defa medyada görünür olan sektörü 253.831 haberle Finans sektörü izledi. MTM verilerine göre diğer sektörlerin medyadaki haberleşme oranları şöyle gerçekleşti: