• Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
İnşaat Dünyası Dergisi   İnşaat Dünyası Dergisi
 
İnşaat Dünyası
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İnşaat Dünyası
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

Orka Banyo Yönetim Kurulu Başkanı Ömer YILMAZ “Banyo mobilyaları kendi başına sektör kimliğine kavuşturulmalı”

Genel
4 dakikada okuyabilirsiniz
A A

Ömer YILMAZ: Türkiye’de müşteri bilincinin artması, sektörün geleceğini teminat altına alacaktır. Haksız rekabet ve merdiven altı üretimlerin çokluğu; sektöre, emeğe, doğal kaynaklara ve çevreye olumsuz etki etmektedir. Yasaların konulması, kalite standardının gelmesi ve denetimler sektörün geleceğini beklentilere uygun hale getirecektir. Hükümet politikalarının etkin kullanımı, Uzakdoğu ithalatının şartnamelere uygun izlenmesi yine sektörün geleceğini ve kalite standardını etkileyecektir. Sektörün geleceği; kendisini gelişmelere açık tutan, marka değerini yükselten, uluslararası arenada kendine yer bulan firmalar sayesinde yükselecektir. Kendini bu sürece adapte edemeyenler yok olmak durumundadır.

Gelişmeleri takip etmek, uygulamak, yatırımlarla desteklemek gelişme için kaçınılmazdır. Yetkin ve uygun işgücü istihdamında Avrupa’dan daha ileride olduğumuzu söyleyebiliriz. Uluslararası ve müşteri koruyucu standartların uygulanması hususu önemlidir ve bu konuda atılacak adımlar da yine haksız rekabeti önleyecektir.

Orka Banyo olarak her zaman bir takım ülkelerin belirli özelliklerini örnek almışızdır. İtalya’nın tasarım gücü ile Almanya’nın mobilya konusundaki kalitesini ve Polonya, İspanya gibi Avrupa ülkeleri ile Uzakdoğu ülkelerinin rekabetçi fiyatlarını harmanlayarak tüketiciye beklentilerinin ötesinde ürün ve hizmet sunmak önceliğimiz olmuştur.

Gelecek dönemde; doğaya ve çevreye saygılı, FSC projesiyle desteklenmiş kaplamalı yüzeyler ve lake çalışmaları trend olacaktır. Bu gelişmeleri uygulamak marka değeri olan firmalar sayesinde yaygınlaşacaktır. Ayrıca depolama ihtiyaçlarından ziyade görsellik ve tasarım daha fazla ön plana çıkacaktır diye düşünüyoruz.

Öncelikle banyo mobilyaları kendi başına sektör kimliğine kavuşturulmalıdır. Merdiven altı üretim yapanlar ile sanayi üretimi gerçekleştiren firmalar birbirinden ayrışmalıdır. Sektörel örgütlenmeler tüketici bilinçlendirme çalışmalarına ağırlık vermelidir. Firmalar için kurumsallaşma, markalaşma dünyadaki yönetim metodları gibi konularda yönlendirici faaliyetler konusunda bilgi alabilecekleri sistemler geliştirilmelidir. Devlet desteği hangi durumlarda hangi firmalar için geçerli olmalıdır ve ne şekilde olmalıdır sorularının doğru cevapları bulunarak uygulamaya alınmalıdır.

Son olarak işe başladığı ilk günden bugüne 21 yıldır, hep kendisiyle yarışan bir firma olan Orka Banyo Mobilyaları bundan sonra da idealist şekilde müşterinin beklentilerini en üst düzeydeki hız ve kalitede karşılayacak çalışmaları yapmaya devam edecek ve alanında sektör liderliğinde yetkin çalışanları ile örnek olmayı sürdürecektir. Mükemmeli arayanlar için dünya markası olma yolunda sağlam adımlarla yolumuza devam ediyoruz.

UNICERA BEKLENTİLERİ

Her yıl İstanbul Beylikdüzü, Tüyap Fuar alanında yapılan Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’na aralıksız 10 yıldır katılmaktayız. Fuara yurt içi mevcut ve potansiyel müşteriler ve tüketicilerin ziyaretlerinin yanı sıra özellikle son yıllarda yurt dışı müşterilerin de rağbet ettiğini söyleyebiliriz. Fuar genellikle yılın 3. ayında yapılmaktadır. Neredeyse mobilya sezonunun da başlangıç zamanı demek yanlış olmaz. Tüm yeni ürünlerin fuara kadar hazırlanması, katalog revizyonu, tanıtım faaliyetlerinin dökümanlarının güncellenmesi gibi pek çok pazarlama organizasyonları da yine bu dönemde gerçekleştirilmektedir. Fuar alanında yapılan yüz yüze görüşmeler de uzak ve yakın mesafelerden gelen ziyaretçilerle doğru iletişim kurmayı sağladığı gibi bazı birlikteliklerin başlamasına da meydan vermektedir. Fuar çalışmaları ciddi bir pazarlama faaliyetidir. Yurt dışı fuarlara ürettiğimiz banyo, mutfak ve modüler mobilyalara müşteri bulma amacıyla katılmaktayız. Ancak yurt içinde Orka Banyo olarak katıldığımız Unicera fuarında banyo mobilyaları sektöründe lider olduğumuzu, sürekli yeniliklerle müşterimizin karşısında olduğumuzu, hizmetlerimizi sürekli iyileştirdiğimizi hem profesyonel sektör katılımcılarına hem de mevcut ve potansiyel müşterilerimize göstermek amacında oluyoruz. Bu sektöre hizmet ettiğimiz 21 yıldır her yıl bir önceki yılın ürün çeşitliliği, ürün kalitesi, hizmet çeşitliliği ve hizmet kalitesi konularında üzerine eklemekle ilgili sürekli yatırım yapmaya devam etmekteyiz.

STANDIN YILDIZ ÜRÜNLERİ

Değişen ve gelişen dünyada uluslararası gelişmeleri takip etmek ve sistemimizi buna göre revize etmek büyümenin ve marka bilinirliğinin en büyük göstergesidir. ORKA Banyo Mobilyaları olarak da çizgimizi yeniliklere uyarladık. Bunu yapmak için doğal kaynaklar ve çevre bilincini ön planda tuttuk. Alternatif malzemelerle farklılıklar yaratmaya çalıştık. Cam ve ayna materyalini mekanlarla birleştirerek banyo kültürünü yaşam alanlarına taşıdık. Tasarım gücü olan bükme ve kavisli çizgileri modellerimizde öne çıkararak farklılık yarattık.

2012 yılı ürünleri oldukça iddialı. Orka Banyo ile çalışan firmalar için tüketiciyi tasarım, renk alternatifi, malzeme özellikleri açısından; farklı seçenekler, fiyatlandırma yapısı ve alınan hizmet ile başka üreticilere ihtiyaç duyurmayacak şekilde oluşturuldu. Tüm katalog neredeyse % 80 oranında yenilendi. Renk, ölçü alternatifleri ve ekonomik ürünler haricinde sadece A Plus, A, B Plus ve B grubunda 56 farklı ürün bulunmaktadır. Katalog çalışmalarında firmaya soru sormaya gerek duyurmayacak şekilde ayrıntılı bilgiler verildi. Her farklı renk alternatifi ile ürünler resimlendi, teknik çizim ve malzeme bilgilerine de yine katalogda yer verildi. Bu yıl üretilen ürünlerde çok yeni ve farklı renkler kullanılırken firmamızın güçlü ve hakim olduğu lake boyalı ürünlere ağırlık verildi. Mebran, kaplama, lam ürünlere de yer verilirken bir yandan da köşeli ürünlerin yanı sıra oval ve yuvarlak hatlı ürünler de koleksiyonumuzda yer almakta. Tüm ürünler yavaşlatıcı özelliği taşırken kullanılan aksesuarların dayanıklı ve estetik olmasına önem verildi.

Unicera fuarında dağıtacağımız kataloglarımızda tüm ürünlerimizi görmek mümkün olacaktır, ancak fiziksel alanda 150 metrekarede 17 yeni ürünümüzü sergiliyor olacağız. Ürünlerde teknolojık özellikler olduğu gibi, trend renkler, doğal malzemeler ve özgün tasarımlar dikkat çekecek diye düşünüyoruz.

PaylaşTweetPaylaşGönder

İlgili İçerikler

Knauf Türkiye Genel Müdürü Ali Türker’den 2021 sektör öngörüsü
Gündem

Knauf Türkiye Genel Müdürü Ali Türker’den 2021 sektör öngörüsü

Berdan Cıvata Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Şemsi’den 2021 sektör öngörüsü
Gündem

Berdan Cıvata Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Şemsi’den 2021 sektör öngörüsü

Nimeçatı Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Selçuk Aktepe’den 2021 sektör öngörüsü
Gündem

Nimeçatı Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Selçuk Aktepe’den 2021 sektör öngörüsü

Takip Edin

Dijital Dergi

Göz At

Knauf Türkiye Genel Müdürü Ali Türker’den 2021 sektör öngörüsü
Gündem

Knauf Türkiye Genel Müdürü Ali Türker’den 2021 sektör öngörüsü

Berdan Cıvata Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Şemsi’den 2021 sektör öngörüsü
Gündem

Berdan Cıvata Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Şemsi’den 2021 sektör öngörüsü

Nimeçatı Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Selçuk Aktepe’den 2021 sektör öngörüsü
Gündem

Nimeçatı Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Selçuk Aktepe’den 2021 sektör öngörüsü

  • Dijital Arşiv
  • Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
Ezgi Yayıncılık
Tel: +90(212) 218-18-22

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

error: