Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Mom Yapı, Glow markasıyla büyüyecek

MOM Yapı, yeni markası Glow ile inşaat sektöründe büyüyeceğini açıkladı. Firmanın Yönetim Kurulu Başkan Vekili Murat Balcı, sektörün gelişimiyle birlikte MOM Yapı’nın da yenilendiğini ve bundan sonra Glow markası altında çalışmalarını sürdüreceklerini söyledi.

Balcı şu bilgileri verdi: “İlk projemizdeki başarı ile kaliteyi aynı şekilde ‘Glow’ ismi altında bundan sonraki tüm projelerimize de taşıyacağız. Bu ismi, eski ve yeni tüm projelerimize yansıtıyoruz. Glow, gücümüzü yansıttığımız bir marka olacak. Bu nedenle ilk projemiz Nev İstanbul’un da bu ismi taşımasını istedik ve ilk projemizin adını Glow 3 olarak değiştirdik. MOM Yapı olarak hayata geçirdiğimiz tüm projeler, kalitemizin bir sembolü olarak bu ismi taşıyacak. Glow her zaman, inşaat sektöründe kalitenin altına attığımız imzamız olacak.” Avrupa Holding olarak sigorta sektöründen ayrıldıktan sonra rotalarını farklı yönlere çevirdiklerini söyleyen Balcı, ilk projeleri Glow 3’ün Çekmeköy’de en yüksek kalite standartlarında inşa edildiğini de sözlerine ekledi. Glow 3’ün yüzde 65’inin tamamlanmasının ardından 15 Ekim 2011’de satışa sunulduğunu belirten Balcı, 239 dairelik projenin Haziran 2012’de teslim edileceğini ifade etti.