Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Akzonobel Marshall yenilendi

Türkiye’nin önde gelen boya markası AkzoNobel Marshall, yenilenme kapsamında kurumsal kimliği, mağaza yapılanması, bayi ve satış noktası sistemleri ile ürün ve hizmet yelpazesini yeniledi. Marshall’ın yenilenme süreci ve 2012 hedefleri, AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings’in ev sahipliğinde ve AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü’nün katılımıyla gerçekleştirilen bir basın toplantısında aktarıldı. Toplantıda, Gazeteci Cüneyt Özdemir’in farklı üslubu ve katkıları ile hazırlanan Marshall’ın 58 yıllık tarihini anlatan film de sunuldu.

AkzoNobel Marshall Genel Müdürü Dick Velings, “Büyük değişikliklerin ve büyümenin olduğu 2011’i çok başarılı geçirdik. Rengin gücüne inanıyor ve hem küresel hem de yerel olarak yürüttüğümüz Renklendir Hayatı programımızla kendimizi, Türkiye’de ve dünyadaki insanların hayatında pozitif bir fark yaratmaya adamış bulunuyoruz” dedi.

DEÐİŞİM 54 PAZARI KAPSAYACAK

AkzoNobel Marshall Pazarlama Müdürü Alp Akgünlü, “AkzoNobel, dekoratif boyalar grubunun 14 marka ve 54 pazarı kapsayan markalarını dünyanın her yerinde aynı görsellik ve duyguyu yakalamak için yeniliyor. Marshall da bu markalar arasında öncülerin başında geliyor. Nisan 2011’de Vietnam ve Kanada’da başlayan bu hareket, 2013 yılına kadar 54 pazarı kapsayacak şekilde tamamlanacak” diye konuştu.

MARKANIN YENİ YÜZÜ

AkzoNobel dekoratif boya markasında gerçekleştirilen yenilenme ile Marshall’ın logosu da yenilendi. AkzoNobel Marshall, küresel marka vizyonuyla, öncelikle pazarda 6 milyon 200 bin ürün ambalajını yeniden, yeni kurumsal kimlik ve logosuyla etiketledi. Bu kapsamda 3 bin 500 yüz Marshall satış noktasının tabelaları yenilendi. Ayrıca, Marshall satış noktaları, Türkiye’de ilk kez tüketicilerin boya yapma sürecini kolaylaştıran, ilham almalarını sağlayan mağaza tasarımı uygulamalarına da başladı.