Yeni tasarım ve içeriğiyle okurlarıyla buluşan Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

Viko’nun hedefi en büyüklere girmek

VİKO Genel Müdürü Nusret Kayhan Apaydın, “2011’de 2010 yılına göre yüzde 40 oranında büyüdük. 2012’de de global hedeflerimiz doğrultusunda büyümeye devam etmeyi planlıyoruz” dedi.

VİKO olarak sürdürülebilir yeni teknolojileri ve enerji verimliliğini desteklediklerini anlatan Apaydın, VİKO’nun 2010 yılı sonuçlarına göre Türkiye’nin en büyük 500 sanayi kuruluşu arasında 329’uncu sırada yer aldığını ve hedeflerinin Türkiye’nin en büyük 250 kuruluşu arasında yer almak olduğunu vurguladı.

2020 yılına kadar kendi sektörlerinde dünyanın en büyük 10 şirketi arasında yer almayı da hedeflediklerini hatırlatan Apaydın, “VİKO olarak 30. yılımızda 500 milyonuncu anahtarımızı ürettik. Hedeflerimize ulaştığımız takdirde 2020 yılında 3 Milyar anahtar üretmiş olacağız ve dünyanın pek çok ülkesindeki 80 milyon evde aydınlığı parmakların ucuna taşıyacağız” diye konuştu.

WIN FUARINDA YOÐUN İLGİ

WIN’12 Fuarı’na katılan VİKO’nun standını 3 günde 2 binden fazla kişi ziyaret etti. VİKO fuarda, anahtar-priz, AG şalt ürünleri, elektrik sayaçları ve bina otomasyon sistemleri ürünlerini sergiledi. Apaydın, ”fuarlar bizim için mevcut ve yeni müşterilerimizle buluşmak açısından önemli. WIN Fuarı bu açıdan bizim için oldukça verimli geçti” diye konuştu.