• Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
İnşaat Dünyası Dergisi   İnşaat Dünyası Dergisi
 
İnşaat Dünyası
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İnşaat Dünyası
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

Çetin Erol: Üretimlerimiz Avrupa’daki rakiplerimizle boy ölçüşebilecek seviyede olacak

17/08/2021
Marka
4 dakikada okuyabilirsiniz
A A
Çetin Erol: Üretimlerimiz Avrupa’daki rakiplerimizle boy ölçüşebilecek seviyede olacak

Aqua Zone Kurucusu Çetin Erol

Aqua Zone Kurucusu Çetin Erol, İnşaat Dünyası dergisinin “Marka” bölümünde şirketinin vizyon ve hedeflerini anlattı. Çetin Erol, “Ürün çeşitliliğinde Türkiye’de önde gelen firmalardan biriyiz. Şu an 50’den fazla ülkeye direkt satışımız mevcut. Avrupa ve Amerika kıtalarında söz sahibi olmayı hedefliyor, üretim kapasitemizi de yeni ve büyük bir fabrikayla desteklemek istiyoruz” dedi.

Aqua Zone’u faaliyet alanında farklı noktaya taşıyan ve tercih edilmenizi sağlayan detaylar nelerdir?

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki müşterilerimizin ihtiyaçlarına olabildiğince hızlı cevaplıyor, bizden istenilen herhangi bir ürün olduğunda olumlu yanıt veriyoruz. Esas mesleğim kalıpçılık olduğu için bizde bulunmayan bir ürün varsa bile talep edilen şekilde ve ayarlarda kalıbı yapıp, ürünün bitmiş halini müşterimize hemen gönderebiliyoruz. Aynı zamanda müşterilerimizin bizim hakkımızdaki düşüncelerine ve yorumlarına değer veriyor, onları dikkatle dinliyoruz. Tüm bunlar da tabii ki müşterimizde pozitif bir etki bırakıyor.

DSC03096

Portföyünüzde yer alan ürünler ve bu ürünlerin özellikleri hakkında bilgi verir misiniz?

Ürünlerimiz ağırlıklı olarak, paslanmaz duş kanalları ve süzgeç/banyo giderlerinden oluşuyor. Bu ürünlerimizde 304 paslanmaz çelik hammaddesi kullanıyoruz. Daha düşük bir kalitede çelik kullanmıyoruz, çünkü kalitemizi düşürmek istemiyoruz. Aynı zamanda müşterilerimizin isteğine göre 316 paslanmaz çelik de kullanabiliyoruz. Plastik olarak da ABS hammaddesini kullanmaktayız. Ürün çeşitliliğinde Türkiye’de önde gelen firmalardan biriyiz. Ürünlerimiz Avrupa standartlarındadır. Paslanmaz çelik kullandığımızdan dolayı ürünlerimizde ömür boyu garanti verebiliyoruz. Paslanmaz duş kanallarının yanı sıra çek valf rögar kutu ve kapakları da üretim hacmimizin içerisinde yer almaktadır. Kalıp sektöründe bir yerimiz mevcut, hatta son dönemlerde yurt dışı için de kalıp imalatına başladık.

a3003 Yan50 katalog

İhracat tarafında da oldukça yoğun bir mesainiz olduğunu biliyoruz. Kaç ülkeye ulaşıyorsunuz ve ihracatta en fazla hangi ürünleriniz tercih ediliyor?

Dediğiniz gibi ihracat kısmında çok yoğun saatler harcıyoruz. Afrika, Avrupa ve Asya kıtaları başta olmak üzere şu an 50’den fazla ülkeye direkt satışımız mevcut. İleriki yıllarda Avrupa ve Amerika’daki bayi sayılarımızı arttırmak istiyoruz. Ağırlıklı olarak paslanmaz duş kanallarının satıldığını söyleyebilirim.

CETIN EROL
Aqua Zone Kurucusu Çetin Erol

Firma olarak pandemi sürecinin başından bugüne nasıl bir süreç geçirdiniz? Salgının getirdiği zorlu koşullar karşısında takviminizde değişiklikler oldu mu?

Pandemi, daha önce yaşadığımız ya da deneyimlediğimiz bir şey değildi. Salgın patlak verdiğinde biz UNICERA 2020 fuarındaydık. Pandemi bizi de biraz etkiledi, bu doğrudur. Büyüme hızımızı biraz düşürdü, fakat bunu ileride yapacağımız yeni modellerle ve yatırımlarla kapatmayı hedefliyoruz. Pandemi takvimsel olarak bazı yatırımlarımızı yavaşlattı, ama sonlandırmadı. Hala bu yatırımları yapmak istiyoruz. Yakın bir zamanda yapacağımız yeni yatırımlar ile pandeminin bizi yavaşlattığı kısmı yok etmeyi amaçlıyoruz.

APD8 UYGULAMA GORSELI 1

2020 yılı, hem üretim hem de ihracat kanalında Aqua Zone açısından nasıl tamamlandı? Bağlantılı olarak 2021 yılının ilk yarısı hedeflerinizle paralel ilerledi mi?

2020, pandeminin çıktığı ve hayatımıza girdiği yıldı. Açık konuşmak gerekirse pandemi olmasaydı çok daha ileride olabilirdik, fakat buna rağmen şirketimin 2020 yılı içerisinde gelmiş olduğu konum benim için yeterliydi. Neden derseniz pandemi diye bir şey mevcut ve siz hâlâ üretim yapmaya çalışıyorsunuz. Ayrıca çoğu ülkede pandemi nedeniyle karantina yaşanmaktaydı. 2021 yılının ilk yarısını hesaba katacak olursak, şu an hedefimizle paralel olarak ilerlediğini söyleyebilirim, fakat yılın ikinci yarısında daha iyi olacağımızı öngörmekteyim.

APD3 YENI KATALOG 1

Yakın, orta ve uzun dönem için Aqua Zone ne tür hedefler belirledi?

Öncelikle şunu söylemeliyim ki Avrupa ve Amerika kıtalarında söz sahibi olmak istiyoruz ve eğer burada söz sahibi olmak istiyorsanız üretimsel bağlamda ihtiyaçlara cevap verebilecek durumda olmanız gerekmektedir. Bundan dolayı üretim hacmini olabildiğince ilerletmek istiyoruz. Modellerimizi genişletmek de hedeflerimizden biridir. Hâlihazırda zaten sürekli yeni ürün yapmaktayız, fakat ileride yapacağımız modeller Avrupa’daki rakiplerimizle boy ölçüşmeye girebileceğimiz seviyede olacak. Bu da bizi daha değerli bir firma yapar diye düşünmekteyim. Üretim kapasitesini de yeni ve büyük bir fabrikayla desteklemek istiyoruz.

PaylaşTweetPaylaşGönder

İlgili İçerikler

Warmhaus bayilerini “Fark Yaratan Gezi” ile ödüllendirdi
Marka

Warmhaus bayilerini “Fark Yaratan Gezi” ile ödüllendirdi

Mitsubishi Heavy’e EcoVadis’ten üçüncü kez gümüş not
Marka

Mitsubishi Heavy’e EcoVadis’ten üçüncü kez gümüş not

Fikret Gençgel: Ürünlerimizi daha detaylı tanıtabilmek için showroom konseptimizi genişletiyoruz
Marka

Fikret Gençgel: Ürünlerimizi daha detaylı tanıtabilmek için showroom konseptimizi genişletiyoruz

Takip

Dijital Dergi

Dijital Dergi Dijital Dergi Dijital Dergi

Göz At

Form Şirketler Grubu iklimlendirme sektörüne 57 yıldır öncülük ediyor
Özel Dosyalar

Form Şirketler Grubu iklimlendirme sektörüne 57 yıldır öncülük ediyor

İzocam Türkiye’de 57 yıl önce yalıtım sektörünün kurucusu oldu
Özel Dosyalar

İzocam Türkiye’de 57 yıl önce yalıtım sektörünün kurucusu oldu

THBB: 2022 ilk çeyreği inşaatta durgun geçti
Gündem

THBB: Riskli yapıların acilen dönüştürülmesi gerekiyor

  • Dijital Arşiv
  • Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
Ezgi Yayıncılık
Tel: +90(212) 218-18-22

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

error: