• Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
İnşaat Dünyası Dergisi   İnşaat Dünyası Dergisi
 
İnşaat Dünyası
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İnşaat Dünyası
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

DYO boya sektöründe 66. kuruluş yılını kutluyor

29/12/2020
Marka
4 dakikada okuyabilirsiniz
A A
DYO boya sektöründe 66. kuruluş yılını kutluyor

Türk sanayinin çınarlarından olan DYO, 1954’ten bu yana boya sektöründe yer almanın haklı gururunu yaşıyor. “Bilim, Birlik, Başarı”ya olan inancı ile ilkleri gerçekleştiren DYO, bugün 11 farklı sektörde boya üretimi yapan Türkiye’nin tek yerli ve milli markası olarak ülke ekonomisine katkı sağlıyor.

Kökleri yüzyıla dayanan DYO’nun kuruluş hikâyesi, 1927 yılında İzmir Şeritçiler Çarşısı’ndaki “Durmuş Yaşar Müessesesi”ne kadar uzanıyor. 1941 yılında Türkiye’nin ilk boya imalatını gerçekleştiren DYO, 1954 yılında İzmir Bornova’da Türkiye’nin ilk boya fabrikasını kurarak ilklere imza atıyor.

İmalathaneden 3 kıtaya uzanan başarı

DYO, İzmir’de mütevazı bir atölyede başlayan boya imalatını bugün Türkiye’deki İzmir Çiğli, Kocaeli Dilovası ve Rusya Krasnodar’daki üretim tesislerinde sürdürüyor. Geniş bir ürün yelpazesine ve sektör çeşitliliğine sahip olan DYO; inşaat boyaları dışında ısı yalıtım sistemleri, sanayi boyaları, bobin boyaları, toz boyalar, doymamış polyester reçine, protective boyalar, mobilya boyaları, oto tamir boyaları, deniz boyaları ve savunma sanayine yönelik boya üreten tek yerli ve milli firma olma özelliği taşıyor. Yurt içi ve yurt dışı iştirakleri ile 1.200 çeşit ürün, 3.500 ambalaj ve 60.000 farklı renk seçeneği sunan DYO; yaklaşık 1.000 kişiye istihdam imkanı ve yıllık 282 bin ton üretim kapasitesi ile, 600 Distribütör, 15.000 Satış Noktası ve 52.000 usta ile geniş bir paydaş ekosistemine katkı sağlıyor.

DYOFABRIKA

Yerli ve milli tek fabrikayız

DYO Boya Fabrikaları Genel Müdürü Mehmet Mutlu Uysal, “Onursal Başkanı’mız Sn. Selçuk Yaşar, ürettiği fikirler ve girişimciliği ile küçük bir dükkanda başlayan yolculuğu, dev bir boya sanayi markasına dönüştürmüş. Boya sektöründeki yüzyıla yakın tecrübemiz ile 1954 yılında Türkiye’nin ilk boya fabrikasını kurarak boya sektörüne yön veren bir marka olmanın gururunu yaşıyoruz.” diyor. Tüm dünyayı sarsan koronavirüs salgınına rağmen büyüme hedeflerini sürdürdüklerine dikkat çeken Uysal, “Dünyayı etkileyen bu zorlu süreçte insan odaklı hizmet ilkemizden ödün vermeden, global bir marka olarak ülkemize katkı sunmayı sürdürüyoruz. DYO Boya, küçük bir imalathanede başladığı faaliyetlerine bugün, Türkiye’nin öncü üreticisi olarak devam ediyor. Yalnızca inşaat boyası değil, sanayi boyalarından deniz boyalarına kadar geniş bir yelpazede ürün çeşitliği sunuyoruz” diyerek yerli ve milli marka kimliğine dikkat çekiyor.

DYOGORSEL

Ürünlerini yurt dışındaki iş ortaklarıyla Asya, Avrupa, Afrika pazarlarına sunduklarını belirten Uysal, “40’tan fazla ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Böylece köklü değerlerimizi, küresel ölçeğe taşımayı başardık. Bilim – Birlik – Başarıya olan inancımız ile sektörümüze yön veriyor; birlik duygusu ve birlikte başarma azmi ile hep daha ileriyi hedefliyoruz.’’ diyerek DYO’nun, kurulduğu günden bu yana boya sektörüne pek çok yeniliği ve ilkleri kazandırdığını belirtiyor.

Ar-Ge olmazsa olmaz

Uysal son olarak; “Odak noktasına her zaman “insanı” alan bir marka olarak, ürünlerimizin inovatif çözümler sunmasına dikkat ediyoruz. Bu nedenle teknolojiye ve Ar-Ge’ye ciddi yatırım yapıyoruz. Bunlar DYO’nun temelini oluşturan alanlar. Boya ve kimya sektörünün ilk Ar-Ge merkezi ünvanına sahibiz. Bugün, Çiğli ve Dilovası işletmelerimizde iki Ar-Ge merkezimiz bulunuyor. Ar-Ge çalışmalarımız sayesinde sektörde yenilikçi üretim anlayışının liderlerinden biri olduk ve sektöre yön veren ürünler geliştiriyoruz” diyor ve devam ediyor, “Sektörümüz için yenilikçi teknolojilerle, katma değeri ve verimliliği yüksek, çevre dostu üretim yapmaya ve tüm süreçlerimizde hijyeni ön planda tutmaya önümüzdeki yıl da devam edeceğiz. “Sürekli iyileştirme” ve “dijital dönüşüm” konularını odağımıza aldığımız bir 2021 planlıyoruz. Agile metodolojisi kullanılarak iş süreçlerimizin gözden geçirilmesi, sadeleştirilmesi, standart ve çevik hale getirilmesi üzerine çalışmalarımız başladı “ diyerek 2021 yılı önceliklerini açıklayarak sözlerini tamamlıyor.

PaylaşTweetPaylaşGönder

İlgili İçerikler

REHAU: Evinize uygun yerden ısıtma türünü seçin
Marka

REHAU: Evinize uygun yerden ısıtma türünü seçin

Türk şirketler 3 boyutlu teknolojiler için güçlerini birleştirdi
Marka

Türk şirketler 3 boyutlu teknolojiler için güçlerini birleştirdi

Rastkaya Nakliyat, 10 adet Volvo Trucks ile filosunu güçlendirdi
Marka

Rastkaya Nakliyat, 10 adet Volvo Trucks ile filosunu güçlendirdi

Takip Edin

Dijital Dergi

Göz At

TÜRKİYE’NİN DÜNYA İKİNCİLİĞİNİ BU PROJELER TESCİLLEDİ
Mimari Tasarım

Rönesans Holding’ten sürdürülebilir geleceği tasarlamaya davet

Kentsel dönüşüm enerji tasarrufu için fırsattır
Gündem

Kentsel dönüşüm enerji tasarrufu için fırsattır

Doğru elektrik tedarikçisi seçmenin 6 yolu
Gündem

Doğru elektrik tedarikçisi seçmenin 6 yolu

  • Dijital Arşiv
  • Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
Ezgi Yayıncılık
Tel: +90(212) 218-18-22

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

error: