2021 yılı için pazarlama ve iletişim stratejimizi “alçı bazlı yapı malzemelerinde dünya lideri” olarak sektöre sunduğumuz “geniş performans çözümlerimiz” üzerine kurduk.
Yangın dayanımı, ses yalıtımı, mekânsal akustik, ısı yalıtımı, sismik tasarım, güvenlik sistemleri, yüzey kalitesi, cephe sonlama çözümleri gibi projelerin ihtiyaçlarını bütünsel olarak sunma kabiliyetine sahibiz. Bu çözümlerimizi hem konvansiyonel hem de djital araçlarla müşterilerimize sunacağız.
Müşterilerimize ve sektör ilgililerine dijital etkinlerle daha çok ulaşacak, hâlihazırda yetkin olduğumuz dijital teknik araçlarımızı geliştirerek daha yoğun kullanacağız. Satış ekibimiz ve pazarlama aksiyonlarımızla müşterilerimizin fiziken yanında olmak son derece değerli. Mayıs ayından itibaren tüm önlemleri alarak müşterilerimizi sahada yalnız bırakmadık. Büyük değer gören bu yaklaşımımız 2021’de de devam edecek.
Bizim için gelecek yılın en önemli projelerinden biri, yeni yüzümüz olan bayi showroom konsepti ile fiziksel olarak daha çok bayimizde yer almak. Ayrıca bu dönemde hazırladığımız “Başarıya Giden Asırlık Hikayemizi” anlatan bir kitap ile müşterilerimize, bayilerimize ve sektör profesyonellerine ulaşarak organik bağımızı daha da güçlendireceğiz.
Dijital araçların, pazarlama politikaları içerisindeki kullanımı artacak
Dijitalleşme kavramı artık yadsınamaz bir gerçek. Knauf Grubu olarak bakış açımızı dijital araçlara çeviriyor, yatırımlarımızı bu alanda güçlendiriyoruz. Ayrıca, bu kriz teknolojik altyapımızın gücünü test edebilmek için fırsat yarattı ve global bir firma olmanın verdiği avantajla bu geçişi kolaylıkla sağlayabildik.
Dijital araçların, pazarlama politikaları ve iç-dış iletişim içerisindeki kullanımının artacağı ve hepimize yeni deneyimler kazandıracağı aşikâr. Biz de bu süreçte bazı etkinlik ve fuarlara dijital olarak katılım sağladık; bayi ve üniversite eğitimlerimize online olarak devam ettik. Böylece daha da artarak devam edeceğini öngördüğümüz dijital pazarlama faaliyetlerini deneyimledik. 2020 için pazarlama ve satış ekibimizin en önemli projelerinden olan etkinlik, aktivite ve proje yönetimi gibi konularda planlamalarını dijital olarak yapabildiğimiz CRM projemizin tüm süreçlerini tamamlayarak hayata geçirdik.
2021 yılında da hizmet kalitesi ve veri güvenliğinde emin adımlar atmaya devam edeceğiz. İç iletişimimizi arttırmak için Knauf Grubu olarak Yammer platformunu kullanmaya başladık. Bu sayede diğer ülkelerdeki çalışma arkadaşlarımızla iletişimde kalmaya devam ediyor, iyi uygulamaların paylaşılması, proje bazında ortak çalışmaların yürütülmesi, deneyim alışverişinin yapılması gibi konularda işbirliğimizi arttıyoruz. Ayrıca, doğru içerik yönetimleri ile müşterilerimizle güçlü bir bağ kurabileceğimiz sosyal medya kanallarımızı geliştiriyor ve erişimlerini kuvvetlendirmeye devam ediyoruz.
Firmanızın mottosu: Alçı bazlı yapı malzemelerinde dünya lideri
Pazarlama tüyolarınız: Müşteri odaklı olmak, diğer bir ifadeyle müşteriyi dinlemek, anlamak. Böylece müşteriye ihtiyacına yönelik çözümler sunmak.
Örnek aldığınız kişiler: Sheryl Sandberg, iş hayatındaki duruşu ve yaklaşımıyla bana ilham veriyor.