Hilti üründen servise her noktada dijitalleşiyor

Hilti Türkiye Genel Müdürü Banu Deniz Çetinkol 2021 yılında dijitalleşme yatırımlarına ve inşaat sektöründe verimliliği artıracak ürün, servis ve yazılımlar geliştirmeye devam edeceklerini söyledi. Çetinkol, “İnşaat el aletleri sektöründe 30 bin çalışanıyla global bir markayız. Altı kıtada 120’den fazla ülkede faaliyet gösteren Hilti, kendi alanında şantiyedeki dijitalleşmenin de öncüsü konumunda” dedi.
2021 yılında dijitalleşme yatırımlarına ve inşaat sektöründe verimliliği artıracak ürün, servis ve yazılımlar geliştirmeye devam edeceklerini belirten Hilti Türkiye Genel Müdürü Banu Deniz Çetinkol, Türkiye’de kurdukları partnerliklerle yerel üretimi arttırmayı hedeflediklerini açıkladı.

Pandemi döneminde Hilti Global’in projesi kapsamında müşteri ilişkileri yönetimi sisteminde değişikliğe giderek Salesforce’a geçiş yaptıklarını açıklayan Çetinkol, sözlerine şöyle devam etti:
“Müşterilerimizin verimliliğini artıran ve riski en az seviyeye indiren ürün, servis ve yazılımlarımızla öne çıktık. Örneğin eksenel lazerimiz ile iki kişilik hizalama işini bir kişiye indirip kişiler arası iletişimi azalttık. ‘Arayın Gelelim’ hizmetimiz ile tamir veya bakım gereken ürünleri şantiyeden alıp şantiyeye teslim ettik. Profis yazılımı ile hızlı mühendislik çözümleri sunabildik. Tüm servislerimiz ve ürünlerimiz ile hem şantiyedeki işlerin sürekliliğine katkıda bulunduk hem de pandeminin riskini en aza indirmeyi başardık.”
“Müşterilerimizle yüz yüze gerçekleştiremediğimiz tüm görüşme ve hizmetlerimizi dijital araçlarla sağladık. AskHilti platformu ile müşterilerimizin tüm teknik sorularına cevap verirken, aynı zamanda bu platformu makaleler ve webinarlar ile zenginleştirdik. Hilti Online üzerinden her türlü alışverişlerini yaparak HiltiTahsilat Sistemi ile tüm ödemelerini kolaylıkla gerçekleştirebilecekleri ayrı bir platformu hayata geçirdik.”

“Yanı sıra geçtiğimiz yıl Hilti’nin ilk robotu olan, yarı-otonom, mobil, tavanda delim robotu Jaibot’u tanıttık. Hilti Jaibot, mekanik, elektrik ve tesisat yüklenicilerinin üretkenlik, güvenlik ve iş gücü eksikliği sorunlarının üstesinden gelinmesine yardımcı oluyor.”
Hilti Türkiye Genel Müdürü Banu Deniz Çetinkol, “Müşterilerimize bütüncül çözüm sunmak amacıyla mekanik ve elektrik tesisatların borulama ve askılama sistemleri için hayata geçirdiğimiz Hilti Modüler Destek Sistemleri’nin lansmanını da bu yıl gerçekleştirmeyi planlıyoruz” dedi.