• Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
İnşaat Dünyası Dergisi   İnşaat Dünyası Dergisi
 
İnşaat Dünyası
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İnşaat Dünyası
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

Emre Gürcan: Knauf Insulation Türkiye 16 ülkeye ihracat yapıyor

07/02/2022
Özel Dosyalar
3 dakikada okuyabilirsiniz
A A
Emre Gürcan: Knauf Insulation Türkiye 16 ülkeye ihracat yapıyor

Knauf Insulation Türkiye Genel Müdürü Emre Gürcan

Knauf Insulation Türkiye Genel Müdürü Emre Gürcan, İnşaat Dünyası Dergisi’nin “İhracat Özel” dosyasına konuk oldu. Şirketinin hedef ve vizyonunu anlatan Emre Gürcan, “2022 ihracat hedeflerimiz 2021 rakamlarımızla paralellik gösteriyor. Şu anda Knauf Insulation Türkiye olarak 16 farklı ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz ve üretimimizin %50-60’lık kısmını ihraç ediyoruz” dedi.

2020 pandemi nedeniyle sıkıntılı bir yıl oldu ancak 2021 çok hızlı başladı ve hedeflerimizin neredeyse hepsini gerçekleştirmiş olduk. Fakat girdilerdeki fiyat artışları maliyetlere olumsuz yansıdı ve piyasa üzerinde önemli bir enflasyonist ekti yarattı.

2021’DE COVID GÜVENLİ İŞ YERİ SERTİFİKASI ALDIK

Pandemi döneminde birinci önceliğimiz elemanlarımızın sağlık ve güvenliği oldu. Covid güvenli iş yeri sertifikası aldık ve bunun için birçok yatırım yaptık. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap verebilmek için ürün sürdürülebilirliğine önem verdik. Bu dönemde, hijyen önlemleri eşliğinde hafta içi iki gün evden çalışma, üç gün ofis şeklinde hibrid çalışma modeline devam ediyoruz.

ÖNÜMÜZDEKİ DÖNEMİN GİDİŞATINA DAİR 2022 YILI İYİ BİR GÖSTERGE OLACAK

Son zamanlardaki devalüasyon ve enflasyonist dönemde iş alışkanlıkları değişime uğradı. Fiyat artışları arka arkaya maliyet artışlarını takip etti. 1990’lardaki gibi neredeyse her ay ürünlere zam gelmeye başladı. Piyasada vadeler kısaldı. Bu değişiklikler kalıcı mı olacak yoksa süreç için eskiye mi dönecek birlikte göreceğiz. Talebin yüksek olması inşaat sektörünün özellikle de renovasyon pazarının hareketliliği ile ilgili… Son zamanlardaki yüksek zamlar talebi nasıl etkileyecek henüz bilmiyoruz. Bu anlamda 2022 yılının iyi bir gösterge olacağını düşünüyorum.

İYİ STOK YÖNETİMİ VE PLANLAMA İLE ENERJİ VE HAM MADDE ZAMLARININ YÜKÜNÜ AZALTMAYA ÇALIŞIYORUZ

2022 yılında en önemli hedefimiz müşterilerimizin yüksek enflasyon altında ezilmesini önlemeye çalışmak olacaktır. Enerji ve ham madde zamlarını fiyatlara yansıtmak zorundayız ama iyi bir stok yönetimi ve planlama ile bir nebze yükü azaltmaya çalışacağız. Sürekli daha verimli nakliye yöntemleri üzerinde çalışıyoruz. CRM’imizi kullanarak bayilerimize yeni pazarlar ve müşteriler yönlendirmeye çalışacağız.

Emre Gurcan
Knauf Insulation Türkiye Genel Müdürü Emre Gürcan

İHRACATTA REKABET AVANTAJI SAĞLAYAN EN BÜYÜK ETKEN ÜRÜN ÖZELLİKLERİ

Knauf Insulation’a yurt dışı pazarlarda rekabet avantajı sağlayan en büyük etken ürün özellikleri… Patentli Ecose teknolojimiz ve Eurofins Gold ve RAL gibi sadece bize özgü sağlık kalite sertifikalarımızla diğer ürünlerden zaten ayrışıyoruz. Ayrıca markanın gücü ve alçı grubuyla yaptığımız sinerjinin de bizim için olumlu faktörler olduğunu söyleyebilirim.

2022 ihracat hedeflerimiz 2021 rakamlarımızla paralellik gösteriyor. Şu anda Knauf Insulation Türkiye olarak 16 farklı ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz ve üretimimizin %50-60’lık kısmını ihraç ediyoruz. Bu yıl da benzer oranda ihracata devam edeceğiz.

PaylaşTweetPaylaşGönder

İlgili İçerikler

Türk Ytong sanayide yeşil dönüşümü destekliyor
Özel Dosyalar

Türk Ytong sanayide yeşil dönüşümü destekliyor

TK Elevator düşük karbonlu gelecek için kararlılıkla çalışmaya devam ediyor
Özel Dosyalar

TK Elevator düşük karbonlu gelecek için kararlılıkla çalışmaya devam ediyor

Systemair Türkiye sektöründe sürdürülebilirliğin öncüsü olarak konumlanmayı hedefliyor
Özel Dosyalar

Systemair Türkiye sektöründe sürdürülebilirliğin öncüsü olarak konumlanmayı hedefliyor

Takip

Dijital Dergi

Dijital Dergi Dijital Dergi Dijital Dergi

Göz At

Bursa Çimento’dan sürdürülebilir gelecek için 110 milyon avro yatırım
Gündem

Bursa Çimento’dan sürdürülebilir gelecek için 110 milyon avro yatırım

Yapı Merkezi İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Berna Tuncel oldu
Gündem

Yapı Merkezi İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Berna Tuncel oldu

Şişecam güneş enerjisi camları ile Intersolar Europe Fuarı’na katıldı
Marka

Şişecam güneş enerjisi camları ile Intersolar Europe Fuarı’na katıldı

  • Dijital Arşiv
  • Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
Ezgi Yayıncılık
Tel: +90(212) 218-18-22

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

error: