• Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
İnşaat Dünyası Dergisi   İnşaat Dünyası Dergisi
 
İnşaat Dünyası
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
İnşaat Dünyası
Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

GF Hakan Plastik 2021’i ihracatta yüzde 20 büyüme ile kapattı

17/02/2022
Özel Dosyalar
4 dakikada okuyabilirsiniz
A A
GF Hakan Plastik 2021’i ihracatta yüzde 20 büyüme ile kapattı

GF Hakan Plastik İhracat Müdürü Fatih Topal

GF Hakan Plastik İhracat Müdürü Fatih Topal, İnşaat Dünyası Dergisi’nin “İhracat Özel” dosyasına konuk oldu. Şirketinin hedef ve vizyonunu anlatan Fatih Topal, “2021 yılını ihracatta hedefimiz olan yüzde 20 oranında büyümeyi yakalayarak, başarılı bir şekilde kapattık. 2022, Güney Amerika, Orta Doğu, Orta Asya, Kuzey Afrika ve Güneydoğu Asya pazarlarında daha aktif olduğumuz bir yıl ve 2021 yılının üzerinde bir büyüme hedefimiz olacak” dedi.

2021 yılını da 2020’de olduğu şekliyle tüm dünyayı beklenmedik şekilde etkisi altına alan Covid-19 gölgesinde geçen bir yıl olarak geride bıraktık. Tüm birimlerimizde önceliğimiz olan sağlıklı çalışma ortamı, sağlıklı çalışanlar sloganıyla iş yapış şekillerimizde gereken tüm değişikleri uygulamaya devam ettik. Uluslararası seyahatlerde yaşanan kısıtlamalar aktif olarak çalıştığımız ihracat paydaşlarımızla aramıza bir miktar mesafe koymuş olsa da teknolojinin sunduğu ve hayatımıza yeni giren imkanlar sayesinde bu olumsuzluğu minimum seviyede tutmayı başardık.

Buna ek olarak artan enerji maliyetleri ve döviz kurunda yaşanan dalgalanmalar nedeniyle yükselen ham madde fiyatları 2021’in zorlu bir yıl olarak geçmesine sebep oldu. Fakat uzun sektör tecrübemiz, bulunduğumuz pazarlardaki güçlü varoluşumuz ve paydaşlarımızın desteği sayesinde satışlarımızda ve ihracat pazarlarımızda sunduğumuz hizmetlerde asgari miktarda olumsuzluk yaşadık. 2021 yılını ihracatta hedefimiz olan %20 oranında büyümeyi yakalayarak, başarılı bir şekilde kapattık.  

ORTA DOĞU PAZARINDA İHRACAT PAYIMIZ BÜYÜK

Orta Doğu tüm dönemlerde oldukça başarılı ve payımızın büyük olduğu bir pazar. İnşaat sektörü ve yapılaşmanın oldukça faal olduğu bu pazarda gerek direkt olarak çalıştığımız bayilerimiz gerekse Türkiye’nin önde gelen inşaat şirketleri aracılığıyla ihracat payımız oldukça büyük. Olumsuz olarak belirtebileceğimiz tek husus Suudi Arabistan hükümeti tarafından Türk mallarına uygulanan boykot ki bu durumun da kısa süre içerisinde çözüleceği fikrindeyiz.

Orta Avrupa’da aktivitelerimizi İsviçre’de bulunan merkez firmamız GF International aracılığı ile sürdürüyoruz. 2022 yılı içerisinde de faaliyetlerimizi daha da yüksek seviyelere ulaştırabilmek adına tüm çalışmalarımızı 2021 yılı içerisinde tamamladık, bu doğrultuda plan ve aktivitelerimize devam ediyoruz. Orta Asya ve Kuzey Afrika pazarlarında da aktif olarak yer alıyoruz. 2022 yılı içerisinde organize edilecek uluslararası fuarlara katılarak gerek direkt olarak gerekse Türk müteahhitlik şirketleri yardımıyla pazarlardaki varoluşumuzu devam ettirmeyi amaçlıyoruz.

FatihTopal 2
GF Hakan Plastik İhracat Müdürü Fatih Topal

ÜRÜN PORTFÖYÜMÜZE ÇAĞIN VE SEKTÖRÜN GEREKTİRDİĞİ YENİ ÜRÜNLER KATIYORUZ

Öncelikle 1802’den beri faal olan Georg Fischer markası olmamız bizi pek çok rakip arasından öne çıkaran, çok kıymetli bir değer. Tüm işleyişimizi “Bizim için müşteri her şeyden önce gelir” ve “Verdiğimiz sözü tutarız” sloganları ile destekliyoruz. Ürün portföyümüze çağın ve sektörün gerektirdiği şekilde yeni ürünler katarak paydaşlarımıza sunabileceğimiz çeşidi ve hizmeti maksimum seviyede tutmak en büyük amacımız. Bu doğrultuda yeni ürünlerimiz olan GF Silenta Extreme, GF Aquasystem PP-RCT, GF Aerator’ün yanı sıra Yerden Isıtma Sistemleri ürün grubunu bünyemize kattık ve ihracat pazarlarımızdan oldukça olumlu dönüşler alıyoruz. Sektördeki duruşumuzdan asla ödün vermeden çalışmalarımızı sürdürecek oluşumuz sahip olduğumuz avantajı sürekli artırmakta. Ayrıca 2021 yılı sonlarına GF Silenta Ürün Grubu, GF Aquaystem PP-R ve PP-RCT ürünleri için alınmış olan EPD belgesi, önümüzdeki yılda ihracat pazarı için önemli avantajlarımızdan biri olacak.

2022’DE 2021’İN ÜZERİNDE BİR BÜYÜME HEDEFİMİZ OLACAK

Öncelikle 2022’nin Covid-19’un olumsuz etkilerinin yok denecek kadar az olacağı bir yıl olmasını diliyorum. GF Hakan Plastik tarafından bakacak olduğumuzda, ihracat departmanımızda gerçekleştirdiğimiz yeni yapılanma ve portföyümüze katmaya devam ettiğimiz yeni ürün grupları ile birlikte geçtiğimiz yıllarda kaydettiğimiz başarıların çok daha ilerisine ulaşacağımızdan hiç şüphemiz yok. 2022, Güney Amerika, Orta Doğu, Orta Asya, Kuzey Afrika ve Güneydoğu Asya pazarlarında daha aktif olduğumuz bir yıl ve 2021 yılının üzerinde bir büyüme hedefimiz olacak.

PaylaşTweetPaylaşGönder

İlgili İçerikler

Türk Ytong sanayide yeşil dönüşümü destekliyor
Özel Dosyalar

Türk Ytong sanayide yeşil dönüşümü destekliyor

TK Elevator düşük karbonlu gelecek için kararlılıkla çalışmaya devam ediyor
Özel Dosyalar

TK Elevator düşük karbonlu gelecek için kararlılıkla çalışmaya devam ediyor

Systemair Türkiye sektöründe sürdürülebilirliğin öncüsü olarak konumlanmayı hedefliyor
Özel Dosyalar

Systemair Türkiye sektöründe sürdürülebilirliğin öncüsü olarak konumlanmayı hedefliyor

Takip

Dijital Dergi

Dijital Dergi Dijital Dergi Dijital Dergi

Göz At

Bursa Çimento’dan sürdürülebilir gelecek için 110 milyon avro yatırım
Gündem

Bursa Çimento’dan sürdürülebilir gelecek için 110 milyon avro yatırım

Yapı Merkezi İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Berna Tuncel oldu
Gündem

Yapı Merkezi İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Berna Tuncel oldu

Şişecam güneş enerjisi camları ile Intersolar Europe Fuarı’na katıldı
Marka

Şişecam güneş enerjisi camları ile Intersolar Europe Fuarı’na katıldı

  • Dijital Arşiv
  • Hakkımızda
  • Künye
  • İletişim
Ezgi Yayıncılık
Tel: +90(212) 218-18-22

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

Sonuç Yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Gündem
  • Ayın Konuğu
  • Özel Dosya
  • Marka
  • Çözüm Ortağı
  • Mimari Tasarım Sanat
    • Mimari Tasarım
    • Mimari Sanat
  • Makale
  • Malzeme
  • Dijital Arşiv

İnşaat Dünyası Dergisi

Türkiye’nin en köklü inşaat dergisi olan İnşaat Dünyası dergisi, Türkiye’nin lokomotif sektörü olan inşaat ve yapı sektörünün uluslararası gelişimini ana misyonu olarak görür ve yıllardır ödün vermediği yayıncılık çizgisini sürekli geliştirerek bu misyonu gerçekleştirmeyi hedefler.

© 2021 İnşaat Dünyası Dergisi

error: