İklimlendirme

Baymak’a “En Teknolojik Kombi” ödülü

İklimlendirme sektöründe dijital dönüşümün öncülerinden olan Baymak, bu yıl beşincisi düzenlenen Tech Brands Türkiye Ödülleri’nde “En Teknolojik Kombi” ödülünün üst üste 2. kez sahibi oldu. Baymak Satış ve Pazarlama Direktörü Pınar Canlı, “Türkiye iklimlendirme sektörünün ilk Dijital Dönüşüm Ofisi’ni kuran şirket olarak, tüketiciler tarafından kombi alanında lider marka olarak algılanmamız ve bunun değerli bir ödülle taçlanmasından memnuniyet duyuyoruz” dedi.

NielsenIQ Türkiye ve Pazarlamasyon iş birliği ile düzenlenen Tech Brands ödülleri sahiplerini buldu. Türkiye genelindeki tüketici kitlesinde, markaların teknoloji algısını ölçümleyen ödül programının bu yıl beşincisi düzenlendi. 30 farklı sektörde açık uçlu sorulara tüketicinin verdiği yanıtlar baz alınarak hazırlanan raporun sonucunda sıralamaya giren markalar ödüllendirildi. 

Yenilikçi teknolojisi ve dijital uygulamaları ile müşteri memnuniyetinde öne çıkan Baymak, En Teknolojik Kombi ödülünü aldı. Tech Brands Türkiye’de kombi kategorisinde birincilik ödülünü alan şirket, üst üste ikinci kez bu ödüle layık görüldü. Ödül, düzenlenen törenle Satış ve Pazarlama Direktörü Pınar Canlı ile Pazarlama ve İletişim Müdürü Seçil Kılıç’a takdim edildi.

Müşteri deneyimini iyileştirmede dijital dönüşüm çözümlerini önceliklendirdiklerini belirten Baymak Satış ve Pazarlama Direktörü Pınar Canlı konuyla ilgili şunları söyledi:

Baymak olarak bugün; 600’ün üzerinde bayi, 2100’den fazla satış noktası ve 300’ün üzerinde yetkili servis noktası ile müşteri memnuniyetini odağına alan geniş bir ağla hizmet veriyoruz. Türkiye iklimlendirme sektörünün ilk Dijital Dönüşüm Ofisi’ni kuran şirket olarak, tüketiciler tarafından kombi alanında lider marka olarak algılanmamız ve bunun değerli bir ödülle taçlanmasından memnuniyet duyuyoruz. Tüketicilerin ihtiyaçlarını, dünyadaki trendleri titizlikle analiz ederek ileri teknolojideki yetkinliğimizle ürünlerimizin ve hizmetlerimizin kalitesini arttırmaya devam edeceğiz.”

Baymak 1
Baymak Pazarlama ve İletişim Müdürü Seçil Kılıç ve Baymak Satış ve Pazarlama Direktörü Pınar Canlı

Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka Ödülü de Baymak’ın

Baymak’a bir ödül de 194 bin marka, 11.2 milyon bireysel üye ve aylık ortalama 28 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar’ın düzenlediği A.C.E Awards’dan geldi. Firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1.5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre, tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markalar ödüllendirildi. 9. Şikayetvar ‘ın A.C.E. Awards Ödüllerinde Baymak, Isı Sistemleri kategorisinde Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka ödülüne de üst üste 6. kez layık görüldü. 

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu