İklimlendirme

De Dietrich kullanıcılarına dijital çağrı merkeziyle hızlı servis avantajı

Kombide 3 asırlık tecrübesini ileri teknolojiyle geleceğe taşıyan De Dietrich, kullanıcılarına müşteri deneyiminde de yenilikçi hizmetlerin ayrıcalığını sunuyor. İklimlendirme sektöründe ilk kez De Dietrich’te uygulanan sistemle, dijital çağrı merkezi üzerinden iletilen talepler yazılı metne çevrilerek kaydediliyor ve eş zamanlı olarak yetkili servise aktarılarak randevu oluşturuluyor. Böylece kullanıcılar müşteri temsilcisine bağlanmadan, hızlı servis hizmetine ulaşmanın konforunu yaşıyor.

“Çok Şey İsteyenlere” mottosuyla tüketiciyle buluşan De Dietrich, dijital çözümleriyle de müşteri deneyimi standardını yükseltiyor. Türkiye’deki iklimlendirme sektöründe ilk kez De Dietrich’te uygulanan dijital çağrı merkezi sistemi ile kullanıcıların telefonla ilettiği talepler yazılı metne çevrilip kaydedilerek, eş zamanlı olarak yetkili servise aktarılarak randevu oluşturuluyor.

De Dietrich kombi kullanıcılarına özel bu hizmetle, müşteriler 7/24 müşteri temsilcisine bağlanmadan 0 850 755 02 35’i arayıp zaman kaybetmeden servis hizmetinden yararlanabiliyor. 

Kombilerde 7 Yıllık Garanti Avantajı

Yüzde 94 sezonsal enerji tasarrufu sağlayan dış hava sensörü ve modülasyonlu oda termostatı kullanıldığında A+’a kadar enerji verimliliğine erişebilen De Dietrich kombiler, garanti süresinde de avantaj sağlıyor. Geleceğin teknolojisiyle birleşen uzmanlığıyla yüksek performans sunan De Dietrich, ayrıca 7 yıllık garanti imkanıyla da tercih ediliyor.

De Dietrich yetkili servisi aracılığıyla ilk çalıştırma işlemini 31 Mart 2024 tarihine kadar yaptıran müşteriler Inidens , Inidens Neo ve Naneo S tam yoğuşmalı kombilerde 7 yıl garantiden yararlanabilecek. 

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu