E.C.A., yeni dönemde de çağrı merkezi eğitimlerine devam ediyor

“Hizmette Mükemmellik” ve “Müşteri Memnuniyeti” temel değerlerinden yola çıkarak, satış sonrası müşteri hizmeti veren Emar A.Ş.’nin teknik ve eğitim bölümü eğitimlerini sürdürüyor. İstanbul Şişli’deki Emar A.Ş. Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen Çağrı Merkezi Eğitimi’nde ikinci seviye teknik destek eğitimi verildi.
15-16 Ocak tarihlerinde Şişli’deki Emar A.Ş. Eğitim Merkezi’nde gerçekleştirilen Çağrı Merkezi Eğitimi’nde 2. seviye teknik destek bilgi seviyesini artırmaya yönelik adımlar atıldı.
“Hizmette Mükemmellik” ve “Müşteri Memnuniyeti” temel değerlerinden yola çıkarak, satış sonrası müşteri hizmeti veren Emar A.Ş.’nin Teknik ve Eğitim Bölümü tarafından düzenlenen eğitimler, Çağrı Merkezi ekibine yüksek kalitede hizmet sunmayı amaçlıyor.
2024 yılı boyunca Çağrı Merkezi, Elginkan – Uzem İletişim Seminer Programları, kombi, kazan, klima, yeni ürün tanıtımlarının yanı sıra servis saha ziyaretleriyle programlanan eğitimlerde, 2025 yılında da enerji verimliliği ve çevre dostu monoblok ısı pompası, yoğuşmalı kombi, duvar tipi yoğuşmalı kazan ve split/multi sistem klima ürünleri hakkında derinlemesine bilgiler verilerek cihaz simülasyonlarıyla desteklendi.
