Makale

Gül Sevinç Selçuk: Müşteri ve iş ortakları ile güçlü iletişim stratejisi

İnşaat Dünyası Dergisi Mart-Nisan 2025 sayısında “Etkili Profesyoneller” bölümünde Legrand Türkiye Grubu CMO’su Gül Sevinç Selçuk’u ağırladı. “Müşteri ve iş ortakları ile güçlü iletişim stratejisi” başlıklı makalede görüşlerini dile getiren Gül Sevinç Selçuk, “Günümüzde inşaat ve yapı sektöründe teknolojiye uyum sağlayan, yenilikçi ve sürdürülebilir çözümler geliştiren markalar fark yaratıyor.” vurgusu yaptı. 

Günümüzde inşaat ve yapı sektöründe teknolojiye uyum sağlayan, yenilikçi ve sürdürülebilir çözümler geliştiren markalar fark yaratıyor. Elektrik ve dijital altyapı alanında global bir uzman olan Legrand, Türkiye’de de güçlü bir konumda yer alarak kendi alanında sektöre değer katıyor. Hem konut hem de endüstriyel projeler için sunduğu geniş ürün portföyüyle, modern yapıların verimli ve sürdürülebilir sistemlere kavuşmasını sağlıyor.

Legrand Türkiye Grubu olarak, bina elektrik ve dijital altyapılarına ürün ve çözümler üreten 90 ülkede doğrudan faaliyet gösteren ve 180 ülkeye de ürünleri dağıtılan, 40 binden fazla çalışanı olan Fransa merkezli Legrand Grup’un Türkiye ayağı olarak hizmet veriyoruz.

Legrand Grup, Türkiye’deki faaliyetlerine 1990 yılında Bufer Elektrik’i satın alarak başladı. Ardından, 2008’de İnform Elektronik’i ve 2010’da Estap’ı bünyesine kattı. 2015 yılında operasyonel mükemmellik hedefi doğrultusunda İnform Elektronik ve Estap tek çatı altında birleştirilerek güçlü Legrand Türkiye Grubu oluşturuldu. Bugün, Legrand Elektrik ve İnform Elektronik çatısı altında iki fabrika, Genel Müdürlük kampüsü ve üç bölge müdürlüğü ile faaliyet gösteriyor, 1000’in üzerinde çalışanımızla hizmet veriyoruz. Legrand Global’in bünyesindeki 80’den fazla markanın birçoğunu Türkiye pazarına sunarken, pazarlama stratejilerimizde öne çıkan ana markalarımız Legrand, İnform, Estap ve Bticino’dur.

Müşterilerimiz ve iş ortaklarımızla kurduğumuz güçlü iletişim, stratejimizin en önemli unsurlarından biri. Onların ihtiyaçlarını doğru analiz ederek, pazardaki dönüşümü yakından takip ediyor, sunduğumuz çözümleri bu doğrultuda geliştiriyoruz. Dijitalleşme hem iş yapış şeklimizi hem de müşteriyle etkileşimimizi dönüştüren en önemli faktörlerden biri. Dijital platformlar üzerinden sunduğumuz bilgi akışı sayesinde, ürün ve çözümlerimizi en verimli şekilde tanıtıyor, sektör profesyonellerine teknik içeriklerle rehberlik ediyoruz.

KÜRESEL DÜŞÜN, YEREL HAREKET ET

Legrand TurkGul Sevinc Selcuk
Gül Sevinç Selçuk

Legrand Türkiye Grubu olarak, “küresel düşün, yerel hareket et” anlayışıyla pazarlama stratejimizi şekillendiriyoruz. Global ölçekteki inovasyon gücümüzü, Türkiye pazarının dinamikleriyle harmanlayarak müşteri beklentilerini en iyi şekilde karşılayan çözümler sunuyoruz. Fuarlar ve eğitim programları ile profesyonellerle birebir temas kurarak, yalnızca ürün tanıtımı yapmakla kalmıyor, sektörde bilgi paylaşımını destekleyen bir ekosistem oluşturuyoruz. Teknik eğitim programlarımızla iş ortaklarımızın bilgi seviyesini artırarak, ürünlerimizin en verimli şekilde kullanılmasını sağlıyoruz.

Legrand Türkiye Grubu olarak, inovasyonu şirket kültürümüzün merkezine yerleştiriyor, Ar-Ge yatırımlarımızla bugünün ve geleceğin ihtiyaçlarına yönelik çözümler geliştiriyoruz. Enerji verimliliği sağlayan, çevre dostu malzemelerle üretilen ürünlerimizle sürdürülebilirlik hedeflerine katkıda bulunuyoruz. İnform ve Estap markalarımızı büyütürken, köklü geçmişlerine ve yerel kimliklerine sahip çıkıyor, global tecrübemizle hem Türkiye’de hem de uluslararası pazarda güçlendiriyoruz. Müşteri deneyiminin önemli bir parçası olarak gördüğümüz satış sonrası süreçlerde, teknik destek ekibimizle kurulumdan bakıma kadar hızlı ve etkin çözümler sunuyoruz.

Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutabilmek için, teknik eğitim ve bilgilendirme çalışmalarımıza büyük önem veriyoruz. İş ortaklarımızı teknik konularda sürekli olarak bilgilendiriyor, sektördeki profesyonellerin en güncel teknolojiye hakim olmasını sağlıyoruz. Bu sayede, projelerin daha verimli, güvenli ve uzun ömürlü hale gelmesine katkı sağlıyoruz.

SEKTÖRÜN GELİŞİMİNE KATKI SAĞLAYAN BİR MARKA

Ekonomik, çevresel ve sosyal boyutlarıyla ‘üçlü sürdürülebilirlik’ anlayışını, ürün geliştirmeden yatırıma, büyümeden üretime kadar tüm iş operasyonlarımızın merkezine yerleştirdik.

Legrand Türkiye Grubu olarak, yalnızca ticari bir marka olarak değil, sektörün gelişimine öncülük eden bir yapı olarak konumlanıyoruz. Çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılığı teşvik etmek en önemli önceliklerimizden. “Genç Kurul”, “ellegrand” (Legrand’ta Kadın) gibi platformlarımız bu çalışmalarımızdan bazıları.

Teknoloji ve sürdürülebilirliği bir araya getiren çözümlerimizle, modern yapıların daha güvenli, verimli ve akıllı hale gelmesine katkıda bulunuyoruz. Elektrik ve dijital altyapı sistemlerinde liderliğimizi sürdürerek, sektörde fark yaratan bir oyuncu olmaya kararlıyız.

Sürdürülebilirlik ve kullanıcı ihtiyaçlarına uyumlu, yeşil ve çevre dostu, yüksek verimli ürünler ile akıllı sistemler odağında çözümler sunarken pazardaki büyümemizi sürdüreceğiz. Legrand Grup’un Türkiye’ye yaptığı yatırımları devam ettirirken, insan kaynağına yönelik yatırımlarımızı artıracak, istihdamı destekleyecek ve karbon ayak izimizi azaltmaya yönelik çalışmalarımıza öncelik vereceğiz. Ayrıca, Legrand Grup’un DNA’sında yer alan şirket satın alımları konusunda da yeni fırsatları değerlendirmeye devam edeceğiz.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu